گره تعاونی های مسکن مهر ناگشودنی است

تعاونی ها در ابتدای شروع طرح مسکن مهر بسیار خوب پیش رفتند و توانستند بسیاری از اعضای خود را خانه دار کنند اما بعد از گذشت دوسال با برکنار شدن تعاونی ها توسط وزارت راه شهرسازی مشکلات آن ها آغاز و بعد از گذشت 8 سال هنوز گره ای که ایجاد کرده اند باز نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تاخیر در عدم تحویل به موقع  واحدهای مسکن مهر در حال حاضر مشکل ساز شده  و همین موضوع   اعتراض بسیاری از متقاضیان را به همراه داشته است.

براساس این گزارش  ، این روزها با نزدیک‌تر شدن به زمان اتمام کل این ساخت‌و‌سازها، اتفاقات عجیب و کم‌سابقه در این طرح، «بی‌مهری» به متقاضیان مسکن مهر را افزایش داده است.

  به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، تاخیر در تحویل واحدهای مسکن مهری که قرار بود 4 سال یا 7 سال پیش تحویل داده شود در حال حاضر برای متقاضیان مسکن مهر تبدیل به کابوسی ناتمام شدنی شده است.

براساس این گزارش دیرکرد تحویل واحدها وبه دنبال آن افزایش قیمت مسکن مهر در شرایطی که بسیاری متقاضیان تمامی دار وندار خود را به خاطر خانه دار شدن از دست داده اند بسیارناگوار و مشکل ساز است.

گفتنی است یکی از عامل های اصلی تاخیر در تحویل واحدهای مسکن مهر تعاونی ها شناخته شده اند.

تعاونی های مسکن مهر در ابتدای شروع این طرح بسیار خوب پیش  رفته و توانستند بسیاری از اعضای خود را خانه دار کنند اما بعد از گذشت دوسال با برکنار شدن تعاونی ها توسط وزارت راه شهرسازی  مشکلات آن ها آغاز شد.

در حال حاضر تعاونی ها با دریافت آورده هیچ واحدی تحویل نداده اند ودست متقاضیان را در پوست گردو قرار داده اند این موضوع در شهر های جدید از از جمله پرند بیش از سایر شهرهای  وجود دارد.

براساس این گزارش امید محمدی معاون مسکن مهر بنیاد مسکن با اشاره به اینکه ماهیت تعاونی های مسکن مهر برای متقاضیان مشکل ساز شده است افزود: مدیران تعاونی های مسکن مهر به دلیل نداشتن تخصص  وتجربه کافی باعث ایجاد چنین مشکلاتی برای ساکنان شده است.

براساس این گزارش طبق گزارشات به دست آمده توسط متقاضیان تاکنون بعد از پیگیری ها صورت گرفته هیچ تعاونی مسکن مهری نتوانسته واحدهای خود را به موقع تحویل بدهد.

در همین راستا  تاخیر در تحویل زمینه ساز افزایش قیمت مصالح ساختمانی و در نتیجه قیمت های مسکن مهر شده است و پس از پیگیری های  صورت گرفته وزارت راه شهرسازی معتقد است که تعاونی های مسکن مهر به ما مربوط نمی شود و باید وزارت تعاون پیگیر این موضوع شود.

براساس این گزارش بعید به نظر می رسد که  وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی بتواند  گره از این موضوع  را بشکافد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۲:۲۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
تاکنون 70درصد واحدها مسکن مهرتوسط تعاونیها تحویل متقاضیان شده واندک تعاونیها مشکل دارن .
آخرین اخبار