فاز دوم مسکن ویژه تهرانسر به بهره‌برداری رسید

فاز دوم مسکن ویژه تهرانسر با بهره‌برداری از 640 واحد مسکونی افتتاح شد

فاز دوم مسکن ویژه تهرانسر به بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران فاز دوم مسکن ویژه تهرانسر با 640 واحد مسکونی امروز با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش پروژه مسکن ویژه تهرانسر در سال 91 با در نظر گرفتن اراضی جنوبی بلوار یاس تهرانسر در زمینی به مساحت 35 هکتار با دسترسی مناسب به بزرگراه‌های ازادگان فجر جاده مخصوص کرج و در امتداد بلوار اصلی تهرانسر آغاز گردید.

بر اساس این گزارش هدف از انجام این پروژه ساخت مجموعه بسیار بالاتر از مسکن مهر در شهر تهران بوده و در طر احی اولیه پروژه به صورت احداث بلوکهای 12طبقه متشمل بر 4500 واحد بود که با تصمیم و بازنگری مجدد وزارت راه و شهرسازی به بلوکهای 5 طبقه 2 واحدی مسکونی تبدیل شده و با این تغییر تعدادهای واحدهای قابل احداث به 2310 واحد مسکونی رسید.

بر اساس این گزارش ثبت نام متقاضیان به صورت کاملا اینترنتی از اواخر شهریور 91 با واریز قسط اول 20 میلیون در شعب بانک مسکن آغاز شده و نهایتا در اردیبهشت 92 و با تکمیل ظرفیت به پایان رسید.

این گزارش می‌افزاید در این پروژه مقرر است متقاضی پس از پرداخت 4 قسط 200 میلیون تومانی قبل از تحویل واحد مسکونی خود ابتدا 450 میلیون ریالی باقی مانده را پرداخت نموده و سپس دفترچه اقساط بلند مدت خود را دریافت کنند و پس از انجام این مراحل کلید واحد خودرا دریافت نماید.

گفتنی است در فاز اول این پروژه 530 واحد در دی ماه امسال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، مهر ، تهرانسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار