مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اتمام طرح مسکن ویژه تهرانسر تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: در طرح جامع مسکن واحدهایی با متراژهای کوچک و استیجاری برای زوج‌های جوان در نظر گرفته شده است.

اتمام ساخت مسکن ویژه تا پایان شهریور ماه/ خانه‌هایی کوچک و استیجاری در طرح جامع مسکنفریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بازنگری طرح جامع مسکن یکسال و نیم به طول انجامید گفت: در بخش معاونت مسکن و ساختمان اتاق فکری تشکیل گردید و سعی شد در این طرح تمامی گروه‌ها و دهک‌های جامعه در نظر گرفته شود.

وی در ادامه افزود: طرح جامع مسکن در مورد بخش مسکن استیجاری، حمایت، توانمندسازی و گروه مسکن‌های آزاد، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پیش‌بینی ‌های لازم را انجام داده است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران تصریح کرد: با توجه به افزایش متقاضیان در بخش جوان باید به سمت و سوی خانه‌هایی با متراژهای کم و استیجاری برویم.

واحدی یادآور شد: در صورتی که طرح جامع مسکن به شکل کامل اجرا شود شرایط بسیار خوبی در بازار مسکن ایجاد می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه به تکمیل پروژه مسکن ویژه تهرانسر تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: در حال حاضر مسکن ویژه با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است و تا به امروز بیش از 50 درصد پروژه‌ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی در ادامه توضیح داد: 2 هزار و 310 واحد مسکن ویژه بر اساس مفاد قراردادها اقساط آن از سوی متقاضیان در حال پرداخت است و متقاضیان در مرحله پرداخت قسط چهارم خود هستند. 

واحدی خاطرنشان کرد: این واحدها به ترتیب از مرداد ماه و شهریور ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود و در هفته دولت سعی داریم بخش اعظمی از این واحدها را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
واقعا هیچ فکری به حال مسکن مهر انجام نمیشه اخه برا چندتا پولدار بود الان تحویل داده بودن هیچ کس به فکر بدبخت بیچاره ها نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
پس مسکن های بی مهر کی به ما داده می شود چقدر برامون این مسکن ها گران تمام شد دیگر منتظر چی هستید و حرف حسابتان چیست ؟ هم تحریم ها رفت و هم پول دارید پس بیش از این زجرمان ندید تازه خیلی هاشون یا اماده است نمی دند یا چیزی ازش نمونده ولی کاراشو با سرعت کمتر از لاک پشتی انجام می دند معلوم نیست
آخرین اخبار