پیرمؤذن مطرح کرد:

سخنی در مورد افسارگسیختگی اردوغان/اقتدار ایران با ذکاوت رهبری،حسادت برخی کشورها را برانگیخته است

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان (رهروان ولایت) طی یادداشتی به سخنان ضد ایرانی اخیر رئیس‌جمهور ترکیه واکنش نشان داد.

سخنی در مورد افسارگسیختگی اردوغان/ اقتدار ایران با ذکاوت رهبری، حسادت برخی کشورها را برانگیخته است
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در خانه ملت، طی یادداشتی به اظهارات ضد ایرانی اخیر رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه واکنش نشان داد. 

در یادداشت پیرمؤذن آمده است:  

حقیقت و حقانیت حرکت اصیل نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور به عنوان منادی مردم‌سالاری و صلح و دوستی، چندان روشن و درخشان بوده و هست که گمان نمی‌رود هیچ پیرایه و زنگاری چهره آن را مخدوش کند و مصلح و نیک بودن ایران و ایرانی را از دل‌های مردم جهان بزداید.  
 
این ادعا با توجه به اعتماد دنیای غرب به ایران در مورد توافق عنقریب با حفظ حقوق مسلم ایرانیان، برای طرفین به اثبات رسیده است و به‌زودی شهد شیرین نتیجه تعامل عزت‌خواه و سازنده ایران با جهان را هموطنان خواهند نوشید و کشور بزرگ ایران اسلامی یگانه کشور بکری برای سرمایه گذاری خواهد بود و در ‌‌نهایت رشد پرشتاب ملک و ملت که به نظر می‌رسد این اقتدار و رویکرد تحسین برانگیز نظام که با ذکاوت رهبری و تدبیر دولت و عزت ملی کلید خورده، حساسیت و حسادت‌های برخی کشورهای پیرامونی را فراهم کرده است.  
 
به طور واضح افسارگسیختگی اخیر ضد ایرانی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، از آن نوع است که البته سرپوشی هم برای اشتباهات استراتژیک متعدد جنگ افروزانه وی در منطقه است.  
 
امیدواریم اردوغان در سفرش به ایران از ملت بزرگ ایران اسلامی عذرخواهی کنند، چرا که ایران کم به اقتصاد ترکیه کمک نکرده و بدون تردید همچنان مراودات دوستانه و پرثمر با کشورهای پیرامونی، خاصه ترکیه، از سیاست‌های همیشگی ایران بوده و هست.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار