چشم‌انداز بازار سرمایه مثبت ارزیابی می‌شود

نائب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نوسانات در همه بازارها وجود دارد و جزئی از ذات بازار است ولی چشم‌انداز خوبی برای آن پیش بینی می‌شود.

محمدرضا پور ابراهیمی نایب رئیس دوم کمیسیون مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور به دلیل قرار گرفتن در شرایط رکود تاثیر بسزایی در وضعیت بازارها به خصوص بازار سرمایه دارد.
 
وی ادامه داد: ما باید زمانی توقع بهبود بازارهای سرمایه و بورس را داشته باشیم که وضعیت اقتصادی کشور بهبود یافته باشد.
 
پورابراهیمی بیان داشت: ما باید زمینه ایجاد شرایط مثبت را در عرصه اقتصادی فراهم کنیم و زمانی که این شرایط به وجود آمد اثرات آن در حوزه‌های بازار هم ملموس خواهد بود.
 
نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: فضای تولید در کشور باید رونق بگیرد، مجلس نیز باید تسهیلات و مشوق‌ها و سیاست‌های حمایتی را ایجاد کند.
 
نماینده مردم کرمان و راور ادامه داد: به نظر می‌رسد با توجه به تحرکاتی که در بخش اقتصادی در حال شکل گیری است بتوانیم به تدریج اثرات مثبتی را درحوزه‌های بازار سرمایه ببینیم.
 
پورابراهیمی بیان کرد: چشم انداز بازار، چشم انداز خوبی است، تغییرات در بازار همواره وجود دارد و نوسانات جزئی از ذات بازار است.
 
وی ادامه داد: ما بازار سرمایه را مثبت ارزیابی می‌کنیم و می‌توانیم شرایطی را به وجود آوریم که اوضاع اقتصادی کشور براساس این وضعیت خوب شود.
 
پورابراهیمی بیان داشت: امیدواریم از سوی مجلس و دولت اقدامات خاص و ویژه اقتصادی را شاهد باشیم و اهداف آن در میان مدت و بلند مدت در اقتصاد کشور نمایان شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار