مدیر عامل فرابورس ایران مطرح کرد:

استفاده ازتحلیل به جای رفتارهای هیجانی در انتخاب سهام

هامونی گفت:در شرایط کنونی نیاز است تا سهامداران با تحلیل بیشتر در بازار سرمایه فعالیت کنند.

امیر هامونی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت بازار سرمایه گفت: با توجه به پیگیری و اقداماتی که سازمان بورس و مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال انجام آن است، امیدواریم مشکلات صنایع و در پی آن شرکتهای بورسی و فرابورسی حل شود.

مدیرعامل فرابورس ایران با بیان اینکه یکی از این موارد و ابهامات بازار سرمایه موضوع بازگشایی نماد شرکتهای پالایشگاهی است، افزود: صنایع بورسی نیز در حال حاضر نیم‌نگاهی به بحث تصویب بودجه سال آینده توسط مجلس دارند؛ به‌علاوه اینکه در هفته‌های پیش‌رو که زمان بودجه‌ریزی برخی شرکتهاست، این اعلام جزئیات بودجه شرکتها نیز می‌تواند در بهبود بازار سرمایه تاثیرگذار باشد.

هامونی در ادامه با اشاره به اینکه جو حاکم بر صورتهای مالی 9 ماهه شرکتها عموماً خوب و مثبت است، گفت: هر چند که کلیت بازار منفی است اما شرایط بورس به‌گونه‌ای است که نقدشوندگی سهام با مشکل همراه نیست.

مدیرعامل فرابورس ایران در توصیه به سهامداران بورسی نیز تأکید کرد: در شرایط کنونی نیاز است تا سهامداران با تحلیل بیشتر در بازار فعالیت کنند و باید شرایطی در بورس به‌وجود بیاید تا استفاده از تحلیل جای رفتارهای هیجانی بر اساس اطلاعات سطحی را بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار