سارق معتاد و سابقه داري که اقدام به سرقت اموال از داخل خودروهاي شهروندان مي کرد در عمليات ويژه كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان دستگير و اموال 250 مالباخته از مخفيگاه وي كشف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان وبه نقل از پايگاه خبري پليس رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت:به دنبال وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در حوزه شرق اصفهان، کارآگاهان پايگاه شرق اين پليس موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار داده و تحقيقات وسيعي را براي دستگيري سارق يا سارقان انجام دادند.

وي افزود:با انجام تحقيقات گسترده و اقدامات ويژه پليسي كاراگاهان رد پايي از يك سارق سابقه دار در اين سرقت ها به دست آورده و با هماهنگي مقام قضائي در عملياتي ويژه وي را در مخفيگاهش دستگير و در بازرسي از محل اموال مسروقه متعلق به 250 تفر از شهروندان شامل كيف پول، مدارك و كارت شناسايي و... را كشف كردند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه متهم فردي 55 ساله، اهل و ساكن اصفهان، بيكار، معتاد و داراي سوابق متعدد كيفري است گفت: وي در تحقيقات صورت گرفته با اقرار به بزه انتسابي عنوان داشت، در ساعات پاياني شب در محل هاي خلوت و کم تردد پرسه زده و با استفاده از فرصت مناسب و با شکستن شيشه و يا تخريب قفل درب خودروها اموال و اشياي با ارزش داخل خودرووها را به سرقت برده و با فروش آنها مواد مصرفي خود را تهيه مي کرده است.

سرهنگ خسروي عنوان داشت: با پيگيري هاي انجام شده 140 نفر از شهروندان اموال و مدراک خود را شناسايي و تحويل گرفتند و تلاش براي کشف ساير سرقت هاي احتمالي توسط اين سارق و افرادي که در حوزه شرق اصفهان اموال آنها به اين شيوه سرقت رفته  مي توانند جهت پيگيري پرونده خود به پايگاه شرق پليس آگاهي استان اصفهان مراجعه کنند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، معتاد ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.