والتری بوتاس که به دلیل دردهای ناحیه کمر خود شانس شرکت‌کردن در گرندپری ‫استرالیا‬ را از دست داد، در تلاش است تا در دومین رقابت فصل ۲۰۱۵ حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بوتاس که در مرحله دوم زمانگیری گرندپری استرالیا دردهایی در ناحیه کمر خود احساس کرد، به بیمارستان فرستاده شد. بعد بررسی‌هایی که در بیمارستان انجام شد، پزشکان عنوان کردند بافت کمر بوتاس آسیب کوچکی دیده است. او به همین دلیل نتوانست در خط استارت رقابت در آلبرت‌پارک دیده شود.

کلیر ویلیامز مدیر تیم ‫ویلیامز‬ در اینباره گفت: تصمیم بازگشت والتری به کاکپیت را در گرندپری ‫مالزی‬ صد درصد حمایت می‌کنیم.او بهترین روش‌های درمان را پشت‌سر می‌گذارد و برای دوباره رقابت کردن هر کاری می‌کند.

وی افزود:در این مدت برای اینکه او بتواند دوباره سرپا باشد، هر کاری از دستمان برآید، انجام می‌دهیم. چون دوست داریم دوباره او را در حال رقابت ببینیم.

در استرالیا به اندازه کافی خوب نبود تا در رقابت حضور داشته باشد، به همین دلیل برای شرکت‌کردن در گرندپری مالزی باید روز پنجشنبه از سوی پزشکان مورد معاینه قرار بگیرد.

ویلیامز همچنین در صحبت‌های خود اشاره کرد برای اینکه والتری به ساعت عادت کند، اکنون در ‫اندونزی‬ است و مراحل درمان را در آنجا تکمیل می‌کند.

اگر والتری به این گرندپری هم نرسد، هنوز مشخص نیست چه کسی می‌تواند به جای او در مسابقه حضور داشته باشد. طبق خبری که ویلیامز منتشر کرد، سوزی ولف شانس در نبود والتری بوتاس شانس حضور در گرندپری مالزی را ندارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار