سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

ولایتی: برای رونق اقتصادی دولت و ملت باید به کمک هم بیایند

مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری گفت: امسال سالی است که مردم باید بیش از معمول با دولت همکاری لازم را به عمل آورند چرا که اگر برای رونق اقتصادی مردم به کمک دولتشان نیایند کشور با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

ولایتی:"علی اکبر ولایتی" مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری تماما حساب شده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به رویدادهای در پیش رو امسال سالی است که مردم باید بیش از معمول با دولت همکاری لازم را به عمل آورند چرا که اگر برای رونق اقتصادی مردم به کمک دولتشان نیایند کشور با مشکلاتی روبرو خواهد شد.
 
مشاورامور بین الملل مقام معظم رهبری افزود: دولت نیز در مقابل باید با مردم همراهی کند از جمله این همراهی می‌توان خدمات دهی اشاره کرد و دولت باید مردم را از خود بداند و مردم نیز با دولت خود احساس  بودن کنند و این اولین بار نیست که مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند که مردم صاحب کارند.
 
ولایتی در پایان خاطرنان کرد: در سال جدید هر کسی در هر مقامی می‌تواند به دولت و کشور کمک کند و هر چیز که مقام معظم رهبری می‌فرمایند اساس آن را می‌توان در فرموده‌ های پیغمبر(ص) پیدا کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار