ولایتی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام:

داعش روی مغول را هم سفید کرده است/ به اقرار دوست و دشمن ایران قدرت اول منطقه است

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غرب پدید آورنده گروهی مثل داعش بود وخود خانم کلینتن در یکی از کتب خود می نویسد داعش را ما خلق کردیم و این در حالی است که این گروهک تروریستی این روزها روی مغول را سفید کرده است.

ولایتیبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های باشگاه خبرنگاران، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی که عصر امروز در تالار آفتاب مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد اظهار داشت: پس از حمله مغول به ایران و وارد آوردن ویرانی های بسیار قوم مغول در ماورا النهر و در نقاط دیگر جهان مبلغ فرهنگ ایرانی شدند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که غرب پدید آورنده گروهی مثل داعش بود اظهار داشت: خود خانم کلینتن وزیر سابق امور خارجه ایالات متحده در یکی از کتب خود می نویسد داعش را ما خلق کردیم و این در حالی است که این گروهک تروریستی این روزها روی مغول را سفید کرده است.

وی  با تاکید بر این که در مقایسه این فرهنگ با فرهنگ ایرانی نکته کاملاً مشهود آن است که فرهنگ ایرانی فرهنگ کاملاً جوانمردی است و تفاوت عمیق فرهنگ ایرانی با فرهنگ غرب در آن است که در فرهنگ ایرانی مرام بر آن است که دست افتاده را بگیری.

ولایتی با بیان این که ملتی بزرگ است که در تمام اصناف و رشته ها بزرگ باشد تصریح کرد: ما مفتخریم که علی رغم کمبود امکانات همیشه در همه صحنه ها به ویژه صحنه های ورزشی نام پرآوازه ایران خوش درخشیده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که دوست و دشمن بدون تردید ایران را قدرت اول منطقه می دانند اضافه کرد: میدان جنگ را در 8 سال دفاع مقدس افرادی هدایت کردند که پوران رستم و فرزندان حیدر کرار بودند.

وی  افزود: بی جهت نیست که شیعه و سنی ایران همه مهر علی را در دل دارند و مردم ایران هیچ عداوتی از علی بن ابی طالب در دل ندارند این موضوع به این دلیل است که ایرانی مرام جوانمردی را در رگ و خون دارد  و جوانمردی همان مرام امیرالمومنین است و این اخلاق ایرانی ها از سال ها پیش از ورود اسلام به ایران زمینه ای برای پذیرش فرهنگ غنی اسلام و شیعه در کشور ما بود.

ولایتی ادامه داد: آن چیزی که بنده فکر می کردم در این عرصه جای خالی دارد به نظم درآوری تاریخ جوانمردی در کشور بود که من آن را تحت عنوان کتاب دانشنامه جوانمردی تالیف کردم و خوشبختانه استقبال بی نظیری از آن شد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با آرزوی موفقیت برای تمام ورزشکاران اظهار داشت: امیدوارم تمام ورزشکاران ایرانی اعم از بانوان که ایران را بلند آوازه کرده اند و چه آقایان که نام ایران را بر تارک تاریخ بشریت و جهان اسلام حک کرده اند پیروز و سربلند باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولایتی ، تشخیص مصلحت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار