رییس هیئت روستایی و بازیهای بومی و محلی استان مرکزی در خصوص عملکردشان در سال 1393 گفت: با توجه به کم و کاستی‌هایی که از لحاظ مالی داشتیم عملکردمان برای خودمان رضایت‌بخش بود.

 علی عشوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با فراز و نشیبهایی که از لحاظ مالی داشتیم توانستیم از طریق جذب اسپانسر و کمکهای مالی مردم عملکرد خوبی داشته باشیم و در این خصوص منتظر کمکهای مالی فدراسیون و اداره کل ورزش جوانان نبودیم با این حال توانستیم جز 5 استان برتر شناخته شویم.

وی در خصوص اینکه چند درصد برنامه‌هایشان عملی شده است بیان کرد: در سطح استان 90 درصد و در سطح کشوری 40 درصد برنامه‌هایمان عملی شده است.

در سطح کشوری برای هر مسابقه تیم اعزام کردیم و در مواردی که برنامه‌های کشور عملی نشدند ما آمادگی کامل برای اعزام تیم به مسابقات را داشتیم اما مسابقات توسط فدراسیون برگزار نشدند.

وی در خصوص مشکل اصلی هیئت روستایی استان مرکزی اذعان داشت: مشکل اصلی هیئتهای روستایی و بازیهای بومی و محلی بحث مالی و کمبود بودجه است که ما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنیم البته گفتنی است مشکل مالی تنها مختص هیئتهای استانها نیست بلکه فدراسیون روستایی و بازیهای بومی و محلی را نیز شامل می‌شود.

عشوری درباره مهمترین رویدادهای ورزشی این هیئت در سال 1393 بیان کرد: برگزاری جام نوروزی 1393 جشنواره میل گردانی محلات ، افتتاح 14 خانه ورزش در استان مرکزی برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی به میزبانی آشتیان در بخش آقایان و بانوان مسابقات جام رمضان با حضور 300 تیم فوتسال در کل استان و در دهه فجر 130 برنامه ورزشی مختلف را در سطح استان برگزار کردیم.

علی عشوری در پایان در خصوص برنامه‌های نوروزی 1394 خاطر نشان کرد: برای نوروز برگزاری جام نوروزی 1394 را در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرکزی ، عملکرد ، رضایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار