یزد؛

بارشهای پراکنده باران در یزد

یزد که سال ۹۴ را بارش باران آغاز کرد، این روزها آب و هوای مطبوعی دارد و هوا در این استان کاملا بهاری است و وضعیت جاده های این استان نیز عادی و همه جاده ها باز است.

کارشناس هواشناسی استان یزدگفت: یزد در ۲۴ ساعت گذشته هوایی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با بارشهای پراکنده و در برخی نقاط آفتابی داشته است و امروز، یکشنبه دوم فروردین ماه، هوای استان یزد نیمه ابری همراه با وزش باد، گاهی با افزایش ابر، وزش باد شدید و رگبار موقتی باران با احتمال رعد و برق است.

سیدعباس میرحسینی عنوان کرد: این وضعیت در کلیه شهرستانهای استان یزد وجود دارد و دمای هوا نیز در استان از ۲۸ درجه بالاتر نخواهد رفت.

وی عنوان کرد: امروز پیشینه هوای یزد ۲۵ درجه و کمینه آن ۱۱ درجه است و در شهرستانهایی نظیر ابرکوه، اردکان و اشکذر، دمای هوا در سردترین ساعات به هشت و ۹ درجه نیز خواهد رسید.

بارش باران در برخی مناطق استان یزد از جمله مهریز باعث جاری شدن سیل شد اما در مجموع هوای مرکز استان، عادی است و گردشگران و مسافران نوروزی می توانند ساعات خوبی را در یزد سپری کنند.

کلیه جاده های استان یزد نیز باز است و به جز مسیر خاکی برخی روستاهای ییلاقی که در آنها بارندگی رخ داده، هیچ مشکلی در تردد جاده های استان یزد وجود ندارد.

این جاده ها به دلیل بارش باران گل آلود شده اند و تردد در این مسیرها اندکی با مشکل مواجه شده که البته این راه ها در روستاهای استان یزد بسیار محدود است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.