برنامه‌های مهم انجمن عکاسان در سال 93 از زبان رئیس این انجمن

رئیس انجمن عکاسان ایران از مهمترین برنامه های این انجمن در سال 93 گفت.

مسعود زنده روح کرمانی رئیس  انجمن عکاسان ایران در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن عکاسان ایران در سال گذشته برنامه های مختلفی را در حوزه عکاسی برگزار کرد.

وی در خصوص عمده برنامه های سال 93 این انجمن عنوان کرد: یکی از برنامه‌هایی که برای انجمن عکاسان ایران در سال 93 اهمیت داشت برگزاری 10 روز با عکاسان ایران بود.

زنده روح کرمانی عنوان کرد: برگزاری سومین دوره 10 روزه با عکاسان ایران از برنامه‌هایی بود که در پی آن نتایج خوبی را بدست آوردیم.

رئیس انجمن عکاسان ایران بیان کرد: یکی دیگر از اصلی ترین برنامه های این انجمن در سال 93 برگزاری سیزدهمین دوسالانه عکس بود.

وی افزود: سیزدهمین دوسالانه ملی عکس ایران با رویکردهایی متفاوت برگزار شد ساختار شکنی‌هایی را در پی داشت.

زنده روح کرمانی عنوان کرد: یکی از مهمترین اتفاقاتی که  در سیزدهمین دوسالانه ملی عکس ایران صورت گرفت برگزاری این دوره از دوسالانه عکس پس از27 سال در موزه هنرهای معاصر تهران بود.

رئیس انجمن عکاسان ایران عنوان کرد:یکی دیگر از اتفاقات تازه یا سیاستگذاری‌هایی که در این دوره از دوسالانه عکس صورت گرفت برگزاری این دوره از دو سالانه بدون جایزه و اعلام برگزیده بود البته از تمامی کسانی که عکس آنها به نمایشگاه سیزدهمین دوسالانه عکس راه پیدا کرده بود تقدیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.