مدیر کل پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران با اشاره به توزیع 30 هزار نفشه تهران به مسافران وارد شده به این شهر گفت: میزان رضایت مندی شهروندان از اقدامات شهرداری به 73 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، محمدرضا حاجی بیگی مدیر کل پایانه ها و پارک سواره های شهر تهران در مراسم افتتاح سفرهای نوروزی که امروز در پایانه جنوب برگزار شد با بیان اینکه هدف شهرداری تهران رفع نیازهای شهروندان است، اظهار کرد:به همین منظور طرح نظرسنجی را در سه مرحله اجرایی می کنیم
وی با اشاره به میزان رضایت مندی 73 درصدی شهروندان از خدمات شهرداری تهران، ادامه داد: پیش بینی می شود که میزان رضایت مندی شهروندان از خدمات شهرداری به 85 درصد برسد.
حاجی بیگی با اشاره به فعالیت ویژه چهارپایانه در شهر تهران ،اضافه کرد: هیچ گونه محصول تاریخ گذشته ای در این پایانه ها به شهروندان عرضه نمی شود و آنها می توانند با خیالی آسوده برای سفر خود محصول تهیه کنند.
مدیر کل پایانه ها و پارک سواره های شهرداری با بیان اینکه امسال 30هزار نقشه شهر تهران در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد، افزود: 50هزار نسخه تقویم سال 94 نیز در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: 400 هزار کتاب جیبی در طول سفر در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد و 40 هزار نسخه لوح فشرده که در خصوص آموزش رانندگی و خطرات جانبی آن است نیز به مسافران عرضه می شود.
حاجی بیگی تاکید کرد: رسانه نقش بسیار مهمی در ارتقای فرهنگ و آموزش دارد و می تواند به نحو احسن آن را انجام دهد.
مدیر کل پایانه و پارک سواره ها شهرداری تهران تصریح کرد: امیدواریم که با اراءه خدمات آسان بتوانیم به قشر مستضعف جامعه یاری رسانیم.
وی در پایان با اشاره به عملکرد و انعکاس نادرست صدا و سیما از تصادفات جاده ای،گفت: این سازمان باید تمامی وقایع تصادف را به صورت واضح در اختیدر مردم قرار دهد تا مردم از آن درس بگیرند و دقت خود را افزایش دهند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار