مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران با بیان اینکه مشهد و شیراز و اصفهان بیشترین مسافران را به خود اختصاص داده اند،گفت: 365هزارو 993 دستگاه اتوبوس از شهر تهران خارج شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران،حمیدرضا شهرکی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران با بیان اینکه 92 درصد سفرها از طریق جاده ها انجام می شود، اظهار کرد: به همین منظور طرح جهادی استقبال از مسافران نوروزی از یک ماه گذشته آغاز شد.
وی با اشاره به شروع طرح نظر سنجی راهداری، افزود: این طرح در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان انجام می شود و مسافران می توانند با شرکت در این طرح نظرات و پیشنهادات خود را به ما اعلام کنند.
شهرکی با بیان اینکه طرح سامانه پیامک آنلاین نیز در سطح جاده ها اجرایی شده است، تصریح کرد: شهروندان با این سامانه می توانند تخلفات و سرعت غیرمجاز رانندگان را به اطلاع مسءولین برسانند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران از نصب سنسور تخلف در جاده های کشور خبر داد و گفت: با نصب این سنسور تمامی تخلفات رانندگان در خصوص سرعت غیر مجاز به ثبت می رسد و مسوءلین می توانند سرعت را کنترل کنند.

وی با اشاره به خروج 365 هزار 993 دستگاه اتوبوس از استان تهران،ادامه داد: 318هزارو793 دستگاه اتوبوس به استان تهران ورود پیدا کردند.
شهرکی با بیان اینکه 130هزار صندلی در 25 اسفند ماه توسط شهروندان پیش خرید شده است، یادآور شد: 71 هزارو 642 مسافر دیروزتوسط ناوگان حمل و نقل عمومی از استان تهران خارج شدند که نسبت به 24 اسفند سال جاری رشد 17 درصدی را نشان می دهد.
وی اضافه کرد: تعدادی دیگر از مسافران توسط 3 هزارو 668 دستگاه سواری، اتوبوس از مبداء شهر تهران خارج شدند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران با اشاره به خدمات رسانی پایانه های شهر به شهروندان، تصریح کرد: 20 هزار بروشور حقوق شهروندی،20 هزار کارت سفر، 60هزار فرم دریافت نظرات و ... برای رفاه حال شهروندان تهیه شده و در طول سفر در اختیار آنها قرار می گیرد.
شهرکی با بیان اینکه شهرهای مشهد و شیراز و اصفهان بیشترین حجم مسافران را به خود اختصاص داده اند، گفت: شهرهای غربی و جنوبی نیز بیشترین حجم مسافران را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار