شهردار منطقه 20 از ساخت و بهره برداری نخستین جایگاه فرود بالگرد امدادی در مجاورت بزرگراه امام علی(ع) خبرداد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: به منظور افزایش زیرساخت های امداد و نجات و سهولت امدادرسانی به شهروندان جنوب پایتخت در شرایط بحران های احتمالی، نخستین جایگاه استاندارد فرود بالگرد در محدوده شرقی شهرری احداث شده و آماده بهره برداری است.

کتانباف به موقعیت جغرافیایی این جایگاه امدادی در انتهای بلوار قدس محله دولت آباد اشاره کرد و افزود: این محل در مجاورت بزرگراه امام علی(ع)، خط 6 مترو و پایانه اتوبوس رانی واقع  است و در زمان بحران، امدادرسانی به پهنه جنوبی شهر تهران به سهولت انجام خواهد شد.

وی مساحت جایگاه بالگرد را یک هزار و 100 مترمربع برشمرد و ادامه داد: احداث پایگاه مدیریت بحران به متراژ یک هزار و 500 مترمربع، فضای اسکان اضطراری 3 هزار مترمربعی و دسترسی های مناسب محلی از دیگر نقاط قوت این محل است.

شهردار منطقه 20 به اعتبار 2 میلیاردی بابت ساخت جایگاه بالگرد، محوطه سازی و پایگاه بحران مجاور آن اشاره کرد و  یادآور شد: منطقه 20 به عنوان جنوبی ترین منطقه شهر تهران با داشتن10 پایگاه مجهز امداد و نجات و یک پایگاه در حال احداث، بیشترین میزان موقعیت های امدادرسانی را در شهر تهران دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار