شهردار ناحیه 2 منطقه 9 با اشاره به فرا رسیدن فصل بهار از برگزاری کلاس‌های آموزشی آشنایی با الگوهای اسلامی و سلامت مضوی خانواده در سطح ناحیه خبر داد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سعید ارونقی شهردار ناحیه 2 منطقه 9 با اشاره به فرا رسیدن فصل بهار گفت: کلاس‌های آوزشی آشنایی با الگوهای اسلامی و سلامت مضوی در سطح مساجد، سراهای محلات و مدارس سطح ناحیه برگزار میشود.

 وی ادامه داد: برگزاری مسابقه هفت سین ویژه کانونهای سلامت، کلاس‌ بهداشت محیط و روشهای کاهش زباله، کلاس‌ تغذیه و نوروز، کلاس آموزش خطرات چهارشنبه سوری و جوانان و پیشگیری از مسمومیت‌های غذایی در سفر نیز از جمله برنامه های پیش بینی شده ایام بهار است.

 شهردار ناحیه 2 منطقه 9 در ادامه به ویژه  برنامه های دیگر استقبال از بهار اشاره کرد و گفت: رعایت بهداشت در سفرهای نوروزی ، کلیه و کار کرد آن در بدن، تغذیه‌ در ایام نوروز پیشگیری از چاقی، صله ارحام باتفکر مثبت، خانه تکانی ذهن و دل و تاثیر کلام مثبت در زندگی در سال جدید از دیگر برنامه‌های این اداره است.

 ارونقی تصریح کرد: شناخت زندگی حضرت زهرا، ویزیت رایگان پزشک عمومی،  مسابقه ویژه هفت سین، کلاس خانه تکانی دل، خانه تکانی ها کلاس نکات ایمنی و نکات بهداشتی،‌ فشار خون و غربالگری دیابت و خانه تکانی دل و ذهن، رعایت بهداشت در سفرهای نوروزی و تغذیه سالم و برگزاری سفره هفت سین از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

 شهردار ناحیه 2 منطقه 9  ادامه داد: برنامه ریزی مناسب در ایام تعطیل، تغذیه مناسب افراد دیابتی ، خانه تکانی و ستون فقرات، خانه تکانی دل و همدلی درختکاری از جمله ویژه برنامه های اداره سلامت در ایام نوروز است.

 همچنین کلاس آموزش شهروندی، جشن درختکاری، چاپ و توزیع کتابچه، اهدای نهال کارگاه ایمنی، شستشوی نمای مدارس طبیعت با حضور دانش آموزان در راستای طرح زمین پاک در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: برگزار ، کلاس ، الگو ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار