جوانی كه برای دستیابی به مراحل بالای یك بازی اینترنتی به جی میل یك شهروند مشهدی نفوذ كرده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

دردسر علاقه پسر جوان به بازی به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: مردی جوان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا گزارشی مبنی بر هک شدن جی میل(Gmail)خود توسط فرد یا افرادی ناشناس ارائه می كند. 

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه شاكی اظهار داشت حساب کاربری اش (Gmail )حاوی مطالب مهم بود زیرا تمام اطلاعات مرتبط با دانشگاه و مرتبط با پایان نامه اش را داخل حساب کاربری وی قرار داشته است. 

سرهنگ سید محسن عرفانی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از شنیدن اظهارات شاکی اقدامات فنی و پلیسی خود را آغاز و با استفاده از ادله دیجیتالی موجود فرد متخلف را شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر كردند. 

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی بیان داشت: متهم 22 ساله در مواجهه با ادله دیجیتالی موجود به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را از بدست آوردن رمز عبور شاکی رسیدن به بازی اینترنتی "کلش اف کلنز" عنوان کرد. 

وی گفت: متهم در رابطه با بدست آوردن رمز (Gmail) شاکی اظهار داشت با دانستن علاقه شاکی به بازی "کلش اف کلنز" و رسیدن شاكی به مراحل بالای این بازی درصدد بدست آوردن رمز عبور حساب کاربری(Gmail) برای فروش آن به فردی دیگر شدم. 

این مقام مسئول پلیس فتا اظهار داشت: برای عملی كردن نقشه ام به بهانه انجام کاری به مغازه شاکی مراجعه كردم و هنگام وارد كردن رمز عبور با تلفن همراهم مراحل وارد كردن رمز حساب كاربری را تصویربرداری و با تغییر رمز عبور (Gmail )، مدیریت حساب کاربری شاكی را در اختیار گرفتم. 

سرهنگ عرفانی تصریح كرد: متهم پس از بازجویی های تكمیلی با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار