امیر موسوی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش:

آنچه از سلاح و تجهیزات نظامی متعارف لازم است می‌سازیم/ ارتش مدافع مظلومان

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آنچه از سلاح و تجهیزات نظامی متعارف برای دفاع لازم باشد به‌ کار می‌گیریم و هر سازمانی که در دفاع مؤثر‌تر باشد، طراحی و پیاده می‌کنیم تا ماموریت‌های خود را انجام دهیم.

آنچه که از سلاح و تجهیزات نظامی متعارف لازم است می‌سازیم/ ارتش مدافع مظلومانبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دافوس ارتش که در محل این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در نظام‌های سلطه‌گر و استکباری نیروهای مسلح و قدرت نظامی برای اعمال زور و تحمیل باطل بر دیگران مورد استفاده قرار می‌گیرد.  
 
وی ادامه داد: آنچه از سلاح و تجهیزات نظامی متعارف برای دفاع لازم باشد به‌ کار می‌گیریم و هر سازمانی که در دفاع مؤثر‌تر باشد، طراحی و پیاده می‌کنیم تا ماموریت‌های خود را انجام دهیم.  
 
جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به تبلیغات دروغین استکبار و تلاش برای تسلط بر ثروت‌ها و مقدرات ملت‌ها یادآور شد: نظام‌های سلطه‌پذیر هم به میل و اراده و خواست خود به هر صورتی که نظام سلطه گر لازم داشته باشد، نیروهای نظامی خود را شکل می‌دهند و منبع مهم تأمین کارخانجات اسلحه‌سازی و زرادخانه‌ها کشورهای سلطه گر و انبار تجهیزات جنگی آن‌ها می‌شود.  
 
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نظامیان ما در عین اقتدار و توانمندی منادی صلح و آرامش و امنیت و ارزش‌های انسانی‌ هستند، افزود: ارتش نماد دفاع از حق در برابر باطل و دفاع از مظلوم در برابر ظالم شناخته شده و ما از آرمان‌های خود دفاع و از توانمندی و قدرت نظامی خود برای صیانت از کشور استفاده می‌کنیم.  
 
امیر سرتیپ موسوی با اشاره به ویژگی‌های دانشگاه فرماندهی و ستاد و تقدیر از فرمانده دافوس گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در ایجاد و ارتقاء آمادگی نقش برجسته‌ای ایفا می‌کند و این دانشگاه عالی‌ترین رده دانشگاهی و مرکز آموزش نظامی در حوزه تاکتیکی و عملیاتی است و به عنوان قطب تاکتیک در بین همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش نظامی شناخته شده است.  
 
جانشین فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: امروز دافوس در بهترین شرایط در طول عمر خود بوده و هر روز حرکت هدفمند و پرشتاب خود را به سمت جلو ادامه می‌دهد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار