متین الرحمان در بازدید از دافوس:

ایران به عنوان یک همسایه قدرتمند ما محسوب می‌شود

رئیس هیئت اعزامی گفت: کشور زیبای ایران تنها یک همسایه عادی برای ما نیست، بلکه یک همسایه قدرتمند برای ما محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، متین الرحمان از معاونین فرماندهی نیروی دریایی پاکستان و رئیس هیئت اعزامی از دانشگاه جنگ دریایی پاکستان در بازدید از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس آجا) ضمن ابراز خرسندی از حضور در دافوس اظهار داشت: این بازدید برای هیئت ما بسیار مفید است و می‌تواند در ایجاد ارتقا سطح رابطه بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان مثمر به ثمر باشد.

وی تأکید کرد: کشور زیبای ایران تنها یک همسایه عادی برای ما نیست، بلکه یک همسایه قدرتمند برای ما محسوب می‌شود.

رئیس هیئت اعزامی تصریح کرد: دو کشور ایران و پاکستان در زمینه‌های زیادی اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی روابط زیادی با هم دارند، از همین رو هیئتی که اکنون از دانشگاه جنگ پاکستان حضور دارند، درصدد آن هستند تا ارتباط خود را با جمهوری اسلامی ایران صورت دهند.

متین الرحمان در ادامه با بیان اقدامات خود در دانشگاه جنگ دریایی پاکستان پرداخت و اظهار داشت: ما در دانشگاه جنگ دریایی پاکستان تمامی دوره‌های تخصصی جنگ‌افزارهای نظامی، اصول و دکترین‌های نظامی مدیریت جنگ را برپا می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران و پاکستان باید تمام تلاش خود را برای ایجاد رابطه مستمر صورت دهند تا امنیت پایدار در منطقه حاکم گردد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دافوس ، ارتش ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار