رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: برای دو مسابقه مرحله نهایی لیگ برتر والیبال یک هزار و ۲۰۰ بلیت فروخته می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  منوچهر پورحسن افزود: مرحله نهایی لیگ برتر والیبال جام زنده یاد حسین معدنی روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه با دو مسابقه در سالن فدارسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: این سالن حدود یک هزار ۵۰۰ نفر ظرفیت تماشاگر علاوه بر مهمانان و خبرنگاران دارد که برای برگزاری بهتر مسابقه حدود یک هزار و ۲۰۰ بلیت فروخته خواهد شد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در باره قیمت بلیت مرحله نهایی لیگ برتر والیبال گفت: قیمت بلیت 5 هزار تومان خواهد بود اما اگر بتوانیم باز هم قیمت آن را کاهش خواهیم داد.
وی در باره بلیت سهمیه چهار باشگاه شرکت کننده در مرحله نهایی لیگ برتر گفت:‌ هر باشگاه در صورت درخواست می تواند ۲۰۰ بلیت از این تعداد را برای هواداران خود خریداری کند که باید درخواست خود را به هیات والیبال تهران بدهد.

پورحسن گفت: اگر حتی چهار باشگاه سهمیه خود را خریداری کنند باز هم ۴۰۰ بلیت برای علاقمندان خواهند ماند که در روز مسابقه رده بندی و نهایی لیگ برتر به صورت حضوری در بیرون سالن به فروش می رسد.

در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال تیم های میزان خراسان و شهرداری تبریز برای کسب عنوان سومی و شهرداری ارومیه و پیکان تهران برای قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار