نماینده مردم شبستر گفت: شاهد این هستیم که برخی فرمانداران در حال حاضر وارد زمین انتخابات شده‌اند و در خصوص انتخابات جلسه برگزار می‌کنند و به این عنوان کاندیدای خود را معرفی می‌کنند.

ورود برخی فرمانداران به زمین انتخابات/ «موضع‌گیری‌های کثیف» بدتر از «پول‌های کثیف» استعلی علیلو در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به موضوع «ورود پول‌های کثیف به انتخابات» اشاره کرد و گفت: وزیر کشور باید بداند که نیت‌ها و موضع‌گیری‌های کثیف به واقع بدتر از پول‌های کثیف در انتخابات است.
 
وی افزود: شاهد این هستیم که برخی فرماندارها در حال حاضر وارد زمین انتخابات شده‌اند و در خصوص انتخابات جلسه برگزار می‌کنند و به این عنوان کاندیدای خود را معرفی می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اگر ذکر و فکر دولت در سال آینده تماما به سمت موضوعات انتخابات و فتح مجلس در سال 94 باشد ما دیگر از هم اکنون باید فاتحه رونق تولید در کشور را بخوانیم.

علیلو در ادامه بیان داشت: دولت در حال حاضر در رابطه با موضوع انتخابات مجلس در سال 94 فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کرده و در تهران، استان‌ها و شهرستان‌ها جلسات انتخاباتی را با مدیریت فرمانداران و مشاورین دولتی کلید زده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: دورخیزهای انتخاباتی دولت به سمت انتخابات مشخص می‌کند که در آینده بیشترین انرژی‌ها و انگیزه‌ها در جهت چه موضوعاتی صرف خواهد شد.
 
 این در حالی است پیشتر نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفته بود: انتخابات زود هنگام مجلس از موضوعاتی بود که در جلسه فراکسیون رهروان ولایت مورد بررسی قرار گرفت.  
 
وی افزود: در بعضی از شهرستان‌ها، بعضی از گروه‌ها فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند که زود هنگام بوده و قانونی نیست. 
 
همچنین محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و اسکو  پیشتر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ورود زود هنگام برخی  به جریان انتخابات مجلس دهم گفت: ورود زود هنگام افراد به جریان انتخابات باید به خوبی توضیح داده شود. 

وی افزود: نمی‌توان با عنوان انتخابات در پشت تریبون‌های رسمی قرار گرفت چرا که این امر خلاف قوانین و مقررات است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممنوعیت استفاده از تریبون‌های رسمی به طور ویژه در قانون منتهی به انتخابات تصریح شده است، متذکر شد: بی‌شک نگاهی افراطی و تفریطی به موضوع انتخابات می‌تواند آسیب‌رسان باشد. 

فرهنگی تصریح کرد: نگاه معتدل به انتخابات بی‌شک همان نگاهی است که نهادها و مسئولین موظف به اجرای آن هستند و باید برای مراقبت از آن مطیع امر قانون باشند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تحرکات جریانات سیاسی برای ورود زود هنگام به انتخابات تأکید کرد: جریانات سیاسی هم می‌توانند قبل از رسیدن به ایام انتخابات برنامه‌ریزی‌های خود را پیگیری و اطلاع‌رسانی کنند اما این امر نباید به معنای تبلیغات انتخاباتی مدنظر قرار گیرد چراکه این امر آسیب رسان است. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار