قاضی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پاسخگویی مجلسی‌ها درباره اتفاقات دیدار فینال شهرداری ارومیه و پیکان تهران

نماینده مردم ارومیه از طرح سوال خود از ورزای کشور و ورزش درپی اقدام علیه هواداران والیبال این شهر به مجلس خبرداد.

ضرب و شتم «هواداران والیبال ارومیه»، وزرای کشور و ورزش را به مجلس کشاندنادر قاضی‌پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به درگیری هواداران تیم والیبال ارومیه در تهران اشاره کرد و گفت: متأسفانه مسئولان ذی‌ربط در این رابطه کم کاری کرده‌اند. 

وی افزود: مسئولان از جمله نیروی انتظامی و فدراسیون والیبال نباید اجازه چنین اقدامی را علیه هواداران والیبال ارومیه می‌دادند. 

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی گفت: در این رابطه از وزاری کشور و ورزش طرح سوال خواهم کرد و آنها باید پاسخگوی این حادثه باشند. 

قاضی پور گفت: همچنین از استاندار تهران می‌پرسم آیا این رسم میزبانی است؟ 

نماینده ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان ذیربط جواب قانع کننده‌ای داشته باشند در غیر اینصورت موضوع به شکل دیگری پیگیری خواهد شد. 

گفتنی است؛ فینال بیست و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان کشور (چهارشنبه27 اسفند ماه سال 93) بین دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران برگزار شد؛

در پایان دیدار فینال پس از شکست تیم شهرداری ارومیه و عدم دست‌یابی این تیم به مدال طلای این دوره، هواداران منتسب به این تیم با نیروی انتظامی درگیر شدند و برخی با ورود به زمین و یورش به سمت مدال‌ها و جوایز در نظر گرفته شده نسبت به نحوه‌ برگزاری دیدار فینال در تهران و همچنین سیاست‌های فدراسیون والیبال نظیر انتقال سعید معروف به تیم والیبال زنیت کازان روسیه به شدت اعتراض کردند.

این درگیری‌ها که باعث زد و خورد و آسیب دیدگی شدید برخی هواداران شد، سرانجام با وساطت مدیر عامل و بازیکنان شهرداری ارومیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار