معاون فنی و عمران منطقه یک گفت: به مناسبت آغاز سال جدید و با اجرای طرح استقبال از بهار فاطمی، بیش از 2 هزار و 300 نقطه از معابر شمال تهران ساماندهی عمرانی می‌شوند.

بهمن محبوبی معاون فنی و عمران منطقه یک در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ساماندهی بیش از 2 هزار و 300 نقطه از معابر شمال تهران به مناسبت آغاز سال جدید و با اجرای طرح استقبال از بهار فاطمی اظهار کرد: ترمیم پیاده‌روها، لکه‌گیری آسفالت، جدول‌گذاری، مرمت و مناسب‌سازی نهر، همسطح سازی درچه، احداث رمپ استاندارد معلولین و موارد دیگر از مهم‌ترین اقدامات اجرایی حوزه فنی و عمرانی بوده که از سوی نواحی دهگانه در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: برنامه‌های اجرایی متناسب با نیازها به تفکیک نواحی و حوزه فنی وعمرانی اولویت‌بندی شده و هر جا که نیاز باشد اکیپ‌های عملیاتی تقویت‌کننده اعزام و با نظارت کمی و کیفی سیستم بازرسی اقدامات به انجام می‌رسد.

محبوبی تصریح کرد: پروژه طرح استقبال از بهار از اواسط بهمن ماه 93 شروع و تاکنون بیش از 93 درصد نقاط پیش‌بینی شده اجرا و تکمیل شده است و مقرر شده تا اواخر اسفند ماه این طرح به پایان رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساماندهی ، معابر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار