شهردار منطقه 20 شهرداری تهران از تولید یک هزار فرصت شغلی برای بانوان سرپرست خانوار و افراد جویای کار در این منطقه خبرداد.


به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، منصور کتانباف شهردار منطقه 20 شهرداری تهران در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با اشاره به ظرفیت و قابلیت‌‌های اقتصادی و اجتماعی منطقه 20 اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه 20 از ابتدای سال 93 تولید یک هزار فرصت اشتغال زایی برای سرپرست خانوار و افراد جویای کار در این منطقه جنوبی هدف گزاری شده که در حال  حاضر شاهد تحقق این مهم هستیم. 

کتانباف با بیان اینکه توسعه مراکز مهارت‌آموزی کوثر و کارآفرینی یک عبادت است، افزود: با فعالیت 31مرکز کارآفرینی و مهارت آموزی کوثر در شهر ری به همراه آموزش‌های هدف دار، برپایی دوره‌های توانمند سازی، شناسایی موقعیت‌های  انسانی و اقتصادی توانستیم یک هزار بانوی سرپرست خانوار و جویای کار را تحت پوش قرار دهیم.
 
وی در ادامه به توسعه این مراکز در حریم روستاها اشاره کرد و افزود: تعداد ای مراکز کارآفرینی نیز به معلولین جسمی و حرکتی و ده یافتگان از اعتیاد اختصاص یافته است که با بیش از 50عضو، فعالیت می‌کنند. 

شهردار منطقه 20 که به همراه معاون امور اجرایی و فرهنگی، مشاور امور بانوان و رئیس اداره بانوان شهرداری منطقه 20 از این نمایشگاه دیدن کرده بود گفت: این  نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی و عرضه تولیدات بانوان منطقه 22 گانه تهران ا ست و رسانه‌ها باید بیش از پیش در زمینه پوشش خبری این نمایشگاه فعالیت کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار