ذبحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضرورت تلاش مضاعف برای مقابله با زمین خواری

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: همه مسئولین موظفند، در راه دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال، قاطعانه با هرگونه تخلفی برخورد کنند.

ضرورت تلاش مضاعف برای مقابله با زمین خواری«حسین ذبحی» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پدیده زمین خواری، گفت: رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با مسئولان منابع طبیعی و حفظ محیط زیست خواستار تعقیب زمین‌خواران بدون اغماض شدند.

وی ادامه داد: رهنمودها و فرامینی که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود داشتند، دارای دو پیام است.

وی ادامه داد: پیام اول این است که علی‌رغم همه اقدامات و تلاش‌هایی که شده اما خواسته مطلوب به دست نیامده و زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی و دولتی، ساخت و سازهای غیر مجاز و آسیب‌های بر محیط زیست رو به فزونی بوده و کنترل نشده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: پیام دوم فرمایشات مقام معظم رهبری این است که ما باید این موضوع را جدی یگیریم و تلاشمان را مضاعف‌تر کنیم.

ذبحی با اشاره به وظیفه مسئولین در زمینه تحقق عدالت در جامعه اسلامی، افزود : همه مسئولین موظفند، در راه دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال، قاطعانه با هرگونه تخلفی برخورد کنند.

معاون قضایی دادستان کل کشور در پایان با اشاره به عزم جدی دولت برای مقابله با پدیده زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در كشور خاطرنشان كرد: برای ریشه كنی این معضل باید تمام همت خود را به كار بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار