گفتگوی برخی بازیکنان استقلال پس از شکست امشب مقابل نفت خواندنی ست البته بازیکنان نفت هم مطالبی گفتند که با هم می خوانیم.

فن خال به دنبال جذب ملی پوش آلمانیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفتگوی برخی بازیکنان استقلال پس از شکست امشب مقابل نفت خواندنی ست بخصوص آنکه باخت آنها نفت را صدرنشین کرده باشد.

عمران زاده: من از بیرانوند عذرخواهی می‌کنم

حنیف عمران‌زاده پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت تهران  ضمن اشاره به فحاشی عده ای از تماشاگران به بیرانوند گفت: این حق طبیعی بیرانوند است که خوشحالی کند. اگر به او بی‌احترامی شده، من از او عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به نحوه شکست در این بازی اظهار داشت: می‌دانستیم که نفت روی کاشته‌ها خوب عمل می‌کند و مبعلی خوب کاشته می‌زند. ما روی یک کرنر گل خوردیم و این برد را به هواداران نفت تبریک می گویم.

مدافع استقلال در مورد خطای پنالتی که مرتکب شد گفت: من در محوطه جریمه به بازیکنان نفت ضربه زدم، ولی قبل از آن، از او جلوتر بودم و بازیکن نفت من را هل داد.

وی  افزود:بااینکه نمیخواهم در مورد داوری حرف بزنم ولی داور می‌توانست خطا اعلام کند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال:ما به بازی مسلط بودیم ولی حریف شانس آورد

رضا  عنایتی کاپیتان استقلال با بیان اینکه روی غافلگیری گل خوردیم و حتی می‌‌توانستیم بازی باخته را ببریم در ادامه گفت: ما تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم. 7 بازی و 21 امتیاز دیگر باقی مانده است و می‌توانیم 4 امتیاز عقب‌مانده را در بازی‌های آینده جبران کنیم.

وی بیان داشت: گرچه در این بازی کمی ناهماهنگ عمل کردیم ولی باید اعتراف کنم نفت تیم ضعیفی نبود که بخواهیم خودمان را از پیش‌برنده تلقی کنیم.

عنایتی در خصوص تأثیر غیبت چند بازیکن استقلال در دیدار مقابل نفت گفت: تیمی که تمام داشته‌هایش را در اختیار داشته باشد حتماً بهتر بازی خواهد کرد.ولی ما در این بازی در وسط میدان دستمان کمی خالی بود و بهم ریخته عمل کردیم. با اینکه باید جمع وجورتر بازی می کردیم و بازی بسته تری را دنبال می کردیم اما کمی ناهماهنگ رفتار کردیم.

مبعلی: گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم

در بخش دیگری از مصاحبه ها ایمان مبعلی  بازیکن نفت گفت: بازی خوبی انجام دادیم.هواداران عملکرد خوبی از دو تیم دیدند.

وی ادامه داد: می‌خواستیم صدر را حفظ کنیم و سه امتیاز مسابقه را به دست آوردیم و گام بلندی به سوی قهرمانی برداشتیم.

وی افزود: باید در بازی‌های آینده  بیشتر خودمان را نشان دهیم تا در لیگ داخلی قهرمان سال شویم .

مبعلی در مورد بازیهای آسیایی اظهار داشت:ما هنوز در آسیا  شانس جبران داریم.نباید ناامید شد.تیم نفت تیم کمی نیست ولی در آسیا  بایدتمرکز را چندبرابر کرد.

وی ادامه داد: 7 هفته دیگر مانده است و کارمان سخت است و سخت‌تر هم خواهد شد.

وی گفت:این سه امتیاز هیچ تضمینی برای قهرمانی ما نیست و تنها یک پیروزی در راه قهرمانی بود.

مبعلی در خصوص دیدار هفته‌های آینده مقابل الشباب در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی در هفته آینده مقابل الشباب خواهیم داشت و برای صعود به مرحله بعد حتماً باید به پیروزی برسیم.

امیری: مستحق برد بودیم و انگیزه صدرنشینی داشتیم

وحید امیری  گفت: سه امتیاز را گرفتیم  زیرا انگیزه صدرنشینی داشتیم و باید بازی خیلی خوبی انجام می دادیم.

وی ادامه داد:تلاش کردیم از صدر جدول پایین نیاییم و خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. منصوریان از ما خواست همان روند رو به رشد نیمه اولمان را ادامه بدهیم و خدا را شکر که توانستیم در نیمه دوم هم خوب بازی کنیم.

وی در مورد اینکه می‌توان نفت  را قهرمان لیگ  عنوان کرد، گفت: فکر می‌کنم اکنون صحبت در مورد قهرمانی نفت زود است.

وی در ادامه افزود: سخت‌ترین بازی برای ما مقابل تراکتورسازی باقی مانده است. همه تیم‌ها می‌آیند که مقابل نفت بازنده نباشند، پس زود است که در مورد قهرمانی حرف بزنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فن خال ، منچستر ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار