سرمربی تیم نفت تهران در نشست خبری امروز حاضر شد.

بازی الشباب بازی مرگ و زندگی نیست/هیچ کس اجازه ندارد برای تیم ملی تصمیم بگیردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران در خصوص بازی الشباب گفت: شناخت کاملی از این تیم داریم و تیم با صلابتی است و 10 بازی گذشته این تیم را ارزیابی کردیم و الشباب یکی از تیم‌های خوب گروه ما است و بازی فردا قطعا آسان نخواهد بود.

وی ادامه داد: ما امتیازات خوبی را در سال 93 کسب کردیم. امیدوارم فردا مردم این فرصت را داشته باشند تا تیم خوب نفت را حمایت کنند.

سرمربی نفت تهران بیان کرد: این بازی برای ما بازی مرگ و زندگی نخواهد بود زیرا خیلی از بازی‌هایی که در این گروه برگزار شده مساوی تمام شده و ما باید تلاش کنیم فردا 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازی‌ها برای تیم شما حکم کسب تجربه را دارد یا نه پاسخ داد: این بحث تا قبل از بازی با الجیش صحیح بود اما اکنون ما به دنبال کسب امتیاز و سهمیه برای سال بعد فوتبال ایران در آسیا هستیم و باید از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم. اصلا ما فضای کسب تجربه را نداشیتم و نداریم چرا که این کار به معنی صدمه زدن به پرچم کشورمان خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم با توجه به فشردگی لیگمان با بازیکنان جوانمان بهترین عملکرد را داشته باشیم و این را در بازی آخرمان با تیم العین که در یک چلنج قرار داریم اثبات خواهیم کرد.

منصوریان در خصوص محروم و مصدومشان در این بازی گفت: محروم و مصدوم نداریم و به لحاظ روحی و روانی آماده هستیم وامیدوارم موفق شویم.

وی در خصوص ملی‌پوشان نفت گفت: پاسپورت‌های این بازیکنان گرفته شد ولی هیچکدام جزو لیست تیم ملی نبودند ولی این دلیل نمی‌شود که به روحیه بازیکنانمان لطمه‌ای وارد نشود و هیچ کس اجازه ندارد برای تیم ملی اظهار نظر کند همین که بازیکنان ما جزو 40 نفر دعوت شده بودند برای ما کافی می‌باشد.

*حمدی نژاد: بازی فردا قطعا سخت خواهد بود

حمدی‌نژاد در خصوص بازی فردای این تیم اظهار داشت: بازی سختی خواهد بود و امیدوارم با موفقیت از زمین خارج شویم و در جدول جایگاه مورد نظرمان را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ما در جام باشگاه‌های آسیا خوب کار کردیم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار