ونگر: کیفیت بازی تیم ما بالاتر از یونایتد بود

سرمربی فرانسوی آرسنال معتقد است کیفیت بازی شاگردان او در دیدار مقابل یونایتد بالاتر بوده و شایسته کسب این پیروزی بوده‌اند.

ونگر: کیفیت بازی تیم ها بالاتر از یونایتد بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تیم آرسنال از سال 2006 تاکنون هرگز نتوانسته بود در اولدترافورد منچستریونایتد را شکست دهد و حالا پیروزی 2 بر یک آنها مقابل شیاطین سرخ آن هم در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی انگلیس برای توپچی ها به مراتب شیرین تر از یک برد معمولی محسوب می شود.
 
ونگر در ابتدا از عملکرد ناچو مونرئال ودنی ولبک زننده 2 گل آرسنال تقدیر کرده و گفت: کیفیت بازی ما به مراتب بهتر از یونایتد بود، خیلی مهم بود که بازی در اولدترافورد را با ترس و وحشت شروع نکردیم، می توانم بگویم در بهترین شرایط روحی و آمادگی جسمانی بودیم، بازیکنان آرسنال فوتبال قیمتی خود را به نمایش در آوردند و تشویق بی امان هواداران یونایتد موجب شد مهار بازی از دستشان خارج شود، فکر می کنم از همان دقایق ابتدایی بازی خیلی خوب عمل کردیم و پیروزی آرسنال مقابل یونایتد نتیجه ای کاملا به حق و منطقی بوده است، بازی نیمه نهایی جام حذفی 18 آوریل در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود، آرسنال باید در آن دیدار به مصاف برفوردسیتی و ردینگ برود.
 
ولبک بهترین بازیکن آرسنال بود
 
گلزن دنی وبلک مهاجم انگلیسی آرسنال در مقابل منچستر یونایتد تیم سابق خود همه هواداران این تیم به ویژه سرمربی توپچی ها را خوشحال کرد.
 
سرمربی فرانسوی از دنی ولبک خرید 16 میلیون پوندی تابستان گذشته خود ره عنوان بازیکن جایگزین اولیور ژیرود استفاده کرد و اتفاقا این تصمیم به سود تیم تمام شد زیرا ونگر معتقد است به لطف بازی درخشان ولبک بود که آرسنال توانست  به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
 
ونگر گفت: ولبک در تمام طول بازی دوندگی بالایی داشت و پاداش زحمتاش را گرفت، آرسنال قصد دارد در تمامی جام ها حضور داشته باشد و به عناوین قهرمانی متعددی دست یابد ولبک فقط بر روی ارائه بهترین بازی برای تیمش متمرکز شده بود و رویارویی با منچستریونایتد به عنوان تیم سابق بر روی او تاثیری نگذاشت نکته جالب در مورد ولبک توانایی بالای او در کارهای دفاعی و حمله است قابلیتی که معمولا فوتبالیست‌های کمی از آن برخوردار هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار