پپ گواردیولا باشگاه بایرن مونیخ گفت: باخت پر گل ما نشانه تسلط کامل ما بر بازی بود.

گواردیولا: ما در بازی برابر شاختار کاملا تسلط داشتیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی برگزاری رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه بایرن مونیخ در مرحله برگشت موفق شد با نتیجه پر گل 7 بر صفر شاختار را از میان بر دارد و به مرحله بعد صعود کند، اما در میان پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن مونیخ که شاگردانش که برابر تیم اوکراینی جشنواره گل راه  انداختند ابراز امیدواری کرد و افزود: من بسیار خوشحالم، ما لایق پیروزی در این دیدار بودیم، بازیکنان تیم من در این بازی عملکرد فوق العاده و تحسین برانگیزی از خود نشان دادند.
 
البته ذکر این مسئله انکار ناپذیر است که پیروزی برابر یک تیم 10 نفره کار راحتری است اما از ول بازی مشاده کردید که تیم ما تا چه حد روحیه و شخصیت پیروزی داشتیم به تیم مان تبریک می گویم، و بدون تردید می گویم که ما در این دیدار تسلط کامل بر بازی داشتیم.
 
گفتنی است، در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا این بار  دوم است که باشگاه بایرن مونیخ موفق می شود با 7 گل حریف خود را از میان بردارد.
 
پیش از این باشگاه آلمانی برابر تیم فوتبال آث رم در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود با نتیجه 7 بر 1 این تیم را شکست دهد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مونیخ ، باشگاه ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار