رییس هیات اجرایی انتخاب شورایاران گفت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شورایاران در فضایی سالم درحال اجراست و جانمایی صندوقهای آرا به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، منصور کتابناف با بیان این که آغاز فرصت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی شور و هیجان خاصی در محله‌های 20 گانه این منطقه ایجاد کرده است اظهار کرد: در حال حاضر 610 کاندیدای انتخاباتی شورایاریها در فضای سالم مشغول تبلیغات هستند.

کتابناف مشارکت حداکثری شهروندان در چهارمین دوره انتخابات شورایاری محلات را در نتیجه اقدامات اثر گذار شورایاران دوره سوم برشمرد و افزود:  با شور و هیجانی که در محلات به وجود آمده است در روز 22 اسفند ماه شاهد حضور حداکثری شهروندان در پای صندوقهای رای خواهیم بود.

وی به اهمیت نقش شورایاران به عنوان بازوان اجرایی در کنار مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: شورایاری  با اطلاع‌ از مشکلات محلات و تدوین یک برنامه‌ عملیاتی نقش مهمی در رفع نیاز و افزایش رضایت شهروندان خواهند داشت.

کتابناف مساجد مدارس و حسینیه‌ها را به عنوان مکان اخذ رای عنوان کرد و افزود: جانمایی صندوقهای رای که در آینده نزدیک اعلام می‌شود به نحوه ایجاد شده است که ساکنان مناطق پرتراکم به ویژه مجتمع‌های مسکونی بتوانند به این صندوق دسترسی داشته باشند.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: بررسی مرزبندی محلات توسط هیات نظارت صورت گرفته است تا در هنگام جانمایی صندوقهای رای تداخلی پیش نیاید و تخلف‌های احتمالی در زمینه تبلیغات و رای‌ریزی توسط همین هیات بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار