رئیس ستاد بحران منطقه 20 گفت: منطقه 20 با داشتن 11 پایگاه پشتیبانی ستاد بحران و 1500 عضو دوام دارای بیشترین تعداد پایگاه و عضو در بین مناطق تهران است.

محسن کریمی رئیس ستاد بحران شهرداری منطقه 20 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا اشاره به موقعیت جغرافیایی خاص و پر مخاطره این منطقه اظهار کرد: منطقه 20 یکی از مناطق پر مخاطره در بین مناطق تهران است به همین دلیل شهرداری و ستاد بحران منطقه تدابیر ویژه ای را برا این منطقه اندیشیده  است.
 
وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی انبارهای مجهز به تجهیزات اضطراری ستاد بحران منطقه طی روزهای آینده مورد بررسی و کنترل کارشناسان این ستاد قرار می گیرد.
 
کریمی با بیان اینکه ستاد بحران منطقه 20 با داشتن 11 پایگاه پشتیبانی ستاد بحران، بیشترین تعداد پایگاه را در بین مناطق دارد، گفت: شهر ری دارای 21 محله است که با ساخت 11 پایگاه و قرار دادن 11 اتاقک مجهز به تجهیزات اضطراری در این محلات، مالک بیشترین تعداد پایگاه پشتیبانی در بین مناطق تهران می شود.
 
رئیس ستاد بحران نقش گروه های دوام را در محلات نقش مهم بر شمر و افزود: دوام به معنای داوطلبین واکنش اضطرار در محلات است که با داشتن 37 گروه 1500 عضو در منطقه 20 نقش مهمی را در آرام سازی خانواده و شهروندانی هنگام مواقع اضطرار ایفا می کنند.
 
وی در پایان به عملکرد واحدهای آموزش این ستاد پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 دوره آموزش همگانی، 35 دوره آموزش به صاحبان اصناف و امکان اداری و تجاری، 24 دوره آموزش تخصص به پرسنل 137 برگزار شده است.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار