رئیس مرکز ری شناسی منطقه20 از برگزاری جشنواره هفت سین فاطمی به مناسبت اجرای طرح استقبال از بهار در این منطقه خبر داد.

خدیجه فتحی رئیس مرکز ری شناسی شهرداری منطقه20 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جزئیات برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره هفت سین فاطمی با محوریت حضرت فاطمه (س) از تاریخ 16تا27اسفند ماه در منطقه20 برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به مرکز ری شناسی آثار خود را در جشنواره هفت سین فاطمی شرکت دهند.

فتحی با اشاره به فعالیت‌های مرکز ری شناسی در منطقه20 گفت: اطلاع رسانی در مورد مکان‌های تاریخی، زیارتی و گردشگری منطقه20 از عمده فعالیت‌های این مرکز است.

وی ادامه داد: برپایی غرفه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی از دیگر اقدامات مرکز ری شناسی بوده که شهرستان‌های اطراف نیز آثار خود را در این نمایشگاه‌ها به فروش می‌رسانند.

فتحی با بیان حمایت‌های مرکز ری شناسی از مقالات و پایان نامه‌های دانشجویان و پژوهشگران در حوزه ری شنای افزود: دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند پایان نامه و مقالات خود را به مرکز ری شناسی ارسال کرده و در صورت انتخاب شدن به صورت مکتوب یا بر روی سایت در اختیار شهروندان قرار دهند.

وی در پایان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر از ویژه برنامه‌های نوروزی به سایت این مرکز WWWL.REYSHENASI.COM مراجعه کرده و از این ویژه برنامه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ری شناسی ، جشنواره ، فتحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار