کریس همسورث یک قهرمان ذاتی

همسورث با بازی در نقش ثور خیلی زود در سینما تبدیل به یک ستاره شد و با بازی در همین نقش در فیلم « انتقام جویان » به خوبی جایگاه خودش را در سینما تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ کریس همسورث در ۱۱ اوت ۱۹۸۳ در ملبورن، ویکتوریا متولد شد. کریس یک بازیگر استرالیایی اهل ملبورن است که در فیلم‌هایی از جمله ثور و انتقام‌جویان وهمچنین با نقشی کوتاه در فیلم کابین در جنگل بازی کرده است. او همچنین در فیلم درحال ساخت ثور ۲ که ادامه ثور می‌باشد نیز ایفای نقش می‌کند. او جوانتر از برادرش لوک همسورث و برادر بزرگ لیام همسورث است و هر دو برادرش نیز بازیگر هستند.
ورود همسورث به دنیای بازیگری با حضور در نقش های کوتاه در سریال های تلویزیونی استرالیایی شروع شد.حضور بین المللی همسورث با بازی در نقش پدر جیمز کرک در فیلم «پیشتازان فضا» ( 2009 ) آغاز گردید. اما ستاره بخت همسورث خیلی زود به سراغ او آمد و وی موفق شد در نقش اصلی فیلم ابرقهرمانی «ثور» حضور پیدا کند و به شهرت عظیمی دست پیدا کند. همسورث با بازی در نقش ثور خیلی زود در سینما تبدیل به یک ستاره شد و با بازی در همین نقش در فیلم «انتقام جویان» به خوبی جایگاه خودش را در سینما تثبیت کرد.

انتهای پیان/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.