محمدرضا رحیمی پس از پایان مرخصی‌ هفت روزه‌اش به اوین بازگشت.

«محمدرضا رحیمی» به اوین بازگشتبه گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا رحیمی  معاون اول دولت دهم، پس از پایان مرخصی‌ هفت روزه‌اش به  اوین بازگشت. 

دادسرای عمومی و انقلاب تهران نهم اسفندماه اعلام کرد که پیرو درخواست کتبی محمدرضا رحیمی دائر بر استفاده از مرخصی به لحاظ بیماری لاعلاج و طولانی مدت همسرش که در بیمارستان بستری است، این دادستانی وفق مقررات قانونی، با درخواست یک هفته مرخصی نامبرده موافقت نموده است.
 
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای درخصوص مرخصی رحیمی گفت:  بر اساس نظریه پزشک مبنی بر این که همسر وی دچار بیماری سختی شده و پزشک تشخیص داده چنانچه رحیمی وی را ببیند در بهبودی‌اش مؤثر است، بنابراین دادستان تهران با مرخصی موقت وی موافقت کرد که البته تضمین لازم درخصوص مرخصی در مورد همه زندانیان گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است؛ اوایل صبح  روز( 21 مرداد ماه) یکی از سایت‌های خبری مدعی شده که بر اساس شنیده‌ها "م.ر" به ۵ سال حبس و بازگرداندن مبلغ ۸ و نیم میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده است و ظاهرا این حکم در مرحله بدوی است و هنوز قطعی نشده است  و این در حالی بود که طی همان روز سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران ضمن اظهار بی‌اطلاعی از انتشار خبر صدور حکم "محمدرضا رحیمی" محکومیت وی را به موارد فوق تکذیب کرد.

در شهریور ۱۳۹۳، خبر حبس و جزای نقدی رحیمی، از جانب سخنگوی قوه قضائیه بدون بیان جزئیات بیشتر، اعلام شد و  در نهایت وی به 5 سال و 91 روز حبس و دو میلیاردو 850 میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: حقوقی ، قضایی ، رحیمی ، اوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار