با انتقال پروازهای شركت‌های هواپيمايی "کيش‌اير" و "زاگرس" به ترمينال يک فرودگاه بين‌المللی مهرآباد از حجم تردد مسافران در ترمينال چهار و شش اين فرودگاه کاسته خواهد شد.

به‌ گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌ عمومي فرودگاه مهرآباد؛ در آستانه سال نو فرودگاه بين‌المللي مهرآباد براي تامين آسايش و خدمات‌رساني بهتر به مسافران براي سامان‌دهي پروازها و توزيع آنها در ترمينال‌هاي مختلف اين فرودگاه اقدام کرده است.

علي رستمي مديركل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد با اشاره به انتقال پروازهاي حج اين فرودگاه به فرودگاه بين‌المللي امام‌خميني(ره) ، استفاده از ظرفيت‌هاي ممكن در فرودگاه مهرآباد ، كاهش حجم ترافيك ، افزايش حجم پاركينگ‌هاي ترمينال‌هاي چهار و شش، توزيع حجم مسافران بين ترمينال‌هاي موجود به‌صورت متعادل و كاهش بار ترافيكي مسيرها و خيابان‌هاي منتهي به ترمينال‌ها را از نتايج اين اقدام برشمرد.

رستمي گفت: از روز پنجشنبه 21 اسفند ، پروازهاي خروجي شركت‌هاي هواپيمايي کيش‌اير و زاگرس از ترمينال چهار به ترمينال يک منتقل و به اين ترتيب از حجم مسافران خروجي در اين ترمينال‌ها کاسته مي‌شود.

وي افزود: شرکت‌هاي هواپيمايي مذکور ‌بايد تدابير و تمهيدات لازم و اطلاع‌ساني‌هاي بموقع به مسافران و استقبال كنندگان پروازهاي خود و دفاتر فروش و آژانس‌ها در ارتباط با تغيير استقرار اين شركت‌ها و درج شماره تماس‌هاي لازم در بليت برنامه‌ريزي کنند.

به گفته رستمي در حال حاضر حدود 40 درصد پروازها از ترمينال چهار و حدود 43 درصد از ترمينال دو و 17 درصد از ترمينال يک انجام مي‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار