مديرکل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد با بيان اينکه در نوروز سال جاري با افزايش هفت درصدي مسافر روبرو خواهيم بود، از آمادگي کامل اين فرودگاه براي استقبال از مسافران نوروزي خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌ عمومي فرودگاه بين‌المللي مهرآباد؛ علي رستمي با بيان اينکه در نوروز بيش از نيمي از پروازهاي داخلي سفرهاي نوروزي از مهرآباد است، گفت: به طور ميانگين بيش از 300 پرواز در مهرآباد انجام مي‌شود که پيش‌بيني مي‌کنيم در نوروز به بيش از 350 پرواز برسد.

رستمي از تشکيل ستاد تسهيلات نوروزي در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: اين ستاد از 25 بهمن فعاليت خود را آغاز کرده است.

وي گفت: تامين ايمني و امنيت، ارائه خدمات بهينه فرودگاهي، نظارت بر عملکرد شرکت‌هاي هواپيمايي و آماده‌سازي ترمينال‌ها، نمازخانه‌ها و نظارت بر عملکرد رستوران‌ها در اولويت‌هاي خدمات‌رساني به مسافران نوروزي در فرودگاه مهرآباد است.

رستمي با اشاره به تاکيد ويژه وزير به ستاد اجرايي خدمات سفرهاي نوروزي و دستورالعمل‌هاي لازم اظهار داشت: آماده کردن فرودگاه براي پذيرايي از مسافران نوروزي و تمهيدات افزايش بهره‌وري بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد و مسئولان فرودگاهي در مدت باقيمانده به سفرهاي نوروزي تمام تلاش خود را معطوف به رضايت مسافران کنند.

مديرکل فرودگاه مهرآباد گفت: امسال از ماه‌هاي قبل فرودگاه اقدام به روان‌سازي فرآيندهاي اعزام و پذيرش مسافر کرده و مي‌توان گفت تقريبا با آمادگي کامل به استقبال سفرهاي نوروزي مي‌رويم.

وي گفت: اصلاح طرح هندسي ترافيک در محدوده فرودگاه ، نصب علائم راهنمايي و رانندگي در جهت افزايش ايمني و اطلاع‌رساني ساماندهي ورودي فرودگاه ، زيبا‌سازي محوطه و فضاي سبز و کاشت گل‌هاي فصلي و جدول‌کاري و پياده‌رو سازي در سطح محاوط فرودگاهي، بهسازي و
توسعه سرويس هاي بهداشتي در ترمينال‌ها و همچنين بهسازي نمازخانه‌ها از اين  اقدامات است.

رستمي با اشاره به اينکه همکاران ما در فرودگاه مهرآباد و تمامي ارگان‌ها و سازمان‌ها، آمادگي ارائه خدمات رفاهي و خدماتي را به مسافران دارند، گفت: شرکت‌هاي هواپيمايي بايد از قبل به مسافران درباره زمان و ساعت تاخيرات احتمالي پروازها اطلاع‌رساني کنند تا مسافران در فرودگاه دچار سردر گمي نشوند و حتما بايد نماينده تام‌الاختيار شرکت هواپيمايي در زمان پرواز در مهرآباد براي پاسخگويي به مسافران حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار