دبیر کمیته فنی رشته روئینگ فدراسیون قایقرانی گفت: حذف و اضافه در اردوی روئینگ مردان نداریم.

صفایی: حذف و اضافه در اردوی روئینگ مردان نداریمصفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تمرینات این رشته را مابعد از 7 فروردین ماه شروع خواهیم کرد و رئیس فدراسیون این اجازه را دادند که برای اردوی آقای قرائت تعداد نفرات را حذف نکنیم و با همان 14 ورزشکار اردوی داخلی تدارکاتی تا آخر سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اردوی تدارکاتی آقای قرائت تا 22 اسفند ماه تمام می‌شود.

صفایی در ادامه یادآور شد: همچنین تمرینات متمرکز جوانان روئینگ که در مهاباد در حال اجرا است 26 اسفند ماه به اتمام می‌رسد و مقرر شده آقای کبوتری با همان 8 نفر کار کند ولی در پایان اردو خودشان یک تست گیری بدون وجود تیم داوری خواهند کرد و مجدد نفرات بهتر را جایگزین خواهند کرد.

صفایی در ادامه خاطرنشان کرد: مربی بانوان،‌ افشین فرزام هم 25 اسفند ماه به ایران خواهند آمد و اردوی اول خود را در تهران شروع خواهند کرد.

وی در ادامه تاکید داشت: البته به دلیل اینکه رشته روئینگ به پیست 2 هزار متر احتیاج دارد اردوهای بعدی را در شهرستان برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص شهرستان‌های مدنظر برای برگزاری اردوی روئینگ بانوان گفت: شهرستان‌های زنجان، گیلان، همدان، آذربایجان شرقی(میانه) و کرمان از مکان‌های مدنظر هستند که روی آنها برنامه ریزی خواهیم کرد.

دبیر کمیته فنی روئینگ در ادامه در خصوص ورزشکارانی که مقرر شده بود زیرنظر مربی چینی(لیو) به ادامه تمرینات خود بپردازد تصریح کرد: مقرر شده ناخدا امینی بعد از عید سفری به چین داشته باشند و مذاکراتی صورت گیرد تا به چین بروند ون اردوی خود را شروع کنند البته در این مدت ما به دنبال ویزای مولتی اروپا برای این ورزشکاران بودیم که نتوانستیم بگیریم در نهایت مجبوریم تا برای رفتن به هر کشورفقط به نظارت آن کشور برویم و ویزای آن را برای ورزشکاران کسب کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: قایقرانی ، روئینگ ، مربی ، صفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار