قهرمان رشته روئینگ مردان گفت: با وجود زحمات زیاد امینی همچنان بلاتکلیف هستیم.

سعیدی: با وجود زحمات زیاد امینی همچنان بلاتکلیف هستیمسیاوش سعیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون تمام برنامه‌های پیش روی ما لغو شده است و با وجود تلاش های بسیار فدراسیون فعلا چیزی مشخص نیست.

وی افزود: از اول اسفند اردوها را آغاز کردیم که من، عاقل حبیبیان و امیر آقازاده در اردو هستیم و تلاشمان فقط برای به دست آوردن بهترین نتایج است.

سعیدی در ادامه بیان داشت: برای ایام عید از 4 فروردین اردوها را شروع خواهیم کرد ولی چیزی در این مورد هنوز به ما گفته نشده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان این است که برای گرفتن سهمیه المپیک با قدرت پیش برویم اما هم حریفان قدری داریم و هم تیم ما خیلی خوب شرکت می‌کنند و برنامه هاشون را خیلی با دقت پیش می‌برند ولی ما همچنان با تمام تلاش فدراسیون و زحماتی که رئیس فدراسیون امینی کشیدند تکلیفمان در هاله‌ای از ابهام است.

وی خاطر نشان کرد: الان اردوهای سایر رشته‌ها هم در حال اجرا است ولی بودجه ای نداریم از جمله کانوپولو، روئینگ، کایاک و زحمات تمام این رشته ها بر عهده امینی است که من از ایشان نهایت تشکر را دارم.

قهرمان تیم ملی روئینگ مردان در ادامه یادآور شد:‌ نتیجه ویزای اروپا هنوز مشخص نیست و متاسفانه اتریش هم ویزای ما را نداد و برای کشور دیگر اقدام کردند تا بتوانیم اعزام شویم.

سعیدی در ادامه اظهار داشت:‌ برای مسابقات آسیایی باید زیر نظر مربی لیو کارها و فعالیت‌هایمان را ادامه دهیم ولی اصل کار هم اکنون سهمیه المپیک است که بتوانیم در آن به مدال برسیم که متاسفانه هنوز مکاتبات صورت گرفته موفق نبوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار