افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فرهنگ هدیه دادن را زیر سئوال بردند/هدایا فقط هنذفری و شارژر نبوده است

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: این هدایا از طرف شخص من بوده و ارتباطی به باشگاه نداشته و انتظار نداشتیم که با این همه برخورد ناجوانمردانه روبرو شویم.

فرهنگ هدیه دادن را زیر سئوال بردند/هدایا فقط هنذفری و شارژر نبوده استسید سعید افجه‌ ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره هدایایی که او به بازیکنان پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان داده است اظهار داشت: در ابتدا جا دارد که از صدرنشینی استقلال را تبریک بگوییم و بهترین مسئله برای من قهرمانی و پیروزی‌های آبی‌پوشان است و تعجب می‌کنم که چرا از یک موضوع کوچک، داستان سازی می‌کنند و شیطنت‌هایی از سوی برخی افراد معلوم الحال که همیشه قصد داشتند که این تیم نتیجه نگیرد رخ می‌دهد. 

وی بیان کرد: این هدایا از طرف شخص من بوده و ارتباطی به باشگاه نداشته است و به عنوان پاداش محسوب نمی شود چرا که طبق آیین نامه باشگاه اعضای هیات مدیره در صورت برد تیم پاداش‌هایی را در نظر می‌گیرند و با توجه  به نقدینگی باشگاه پرداخت می‌کند و باید بگویم که این محبوبیت و معروفیت حق این بازیکنان است . من به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال تنها هدفم این بود که از زحمات کادر فنی و بازیکنان به نوعی تشکر و قدرانی کنم و چون می‌خواستم به هتل محل اقامت بازیکنمان استقلال بروم و نمی‌خواستم که دست خالی باشم این هدایا را تهیه کردم و با هماهنگی کادر فنی این کار را انجام دادم.

افجه‌ای افزود: در حال حاضر نظاره‌گر مصاحبه‌های هماهنگ شده اکثر بازیکنان هستم و باید بگویم که این برخورد آن هم با یک بزرگتر که مهمان و عضو هیات مدیره به حساب می‌آید پسندیده نیست چرا که این افراد الگوی جوانان جامعه هستند.

وی افزود: در هر صورت باشگاه استقلال بزرگتر از این حرف‌ها خواهد بود و به خاطر این مسائل کوچک زیر سوال نخواهد رفت اما باید بگویم که این هدایا قابل بازیکنان و کادر فنی استقلال را نداشت و ارزش آنها بسیار بالاتر از این‌هاست و توانایی من در آن موقع همین بود و خواستم با همین عمل کوچک به صورت شخصی از آنها تقدیر و تشکر کنم اما من از نوع برخوردی که با من انجام شد گله دارم چرا که من این هدایا را به عنوان یک هوادار قدیمی آورده بودم و بدون مشورت این کار را انجام ندادم اما این برخوردها باعث می‌شود که حاشیه سازان از فرصت استفاده کنند و این تیم بزرگ را به حاشیه ببرند.
 
سخنگوی باشگاه استقلال عنوان کرد: به نظر من شاید عده‌ای دوست ندارند که استقلال را در صدر ببینند و به همین منظور دست به این حواشی زده‌اند تا به تیم لطمه بزنند و نکته قابل توجه این است عنوان پاداشی که در رسانه‌ها عنوان شده صحیح نیست و من این شایعات را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار