کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: برای بردن در بازی با الاهلی واقعا زحمت کشیده بودیم بازیکنان با جان و دل تمرین کردند و وقتی حمایت پرشور هوادارانمان را می‌دیدم بیشتر انرژی می‌گرفتیم. فکر می کنم یکی از بهترین بازی هایمان بود و از این پیروزی لذت بردیم.

مهدی کیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:ما برای تمام بازی های لیگ قهرمانان آسیا برنامه داریم و حتی نمی خواهیم یک امتیاز از دست دهیم. کادرفنی به شدت روی بازی های خانگی حساب کرده اند به این ترتیب باید از گروهمان صعود کنیم و ناکامی درسال های قبل را جبران کنیم.

وی که دوست نداشت در مورد درگیری با فرشاد احمدزاده صحبت کند افزود:نمی خواهم به گذشته برگردم ما از این برد خوب باید لذت بریم .آن موضوع هم اختلاف کوچکی بین من و برادر کوچکم بود که حل شد و از دلش در آوردم. من تمام بازیکنان مخصوصا جوان های تیم را دوست دارم ودلم می خواهد از موقعیتی که دارند برای ساختن آینده شان استفاده کنند.

 کیانی در پاسخ به سوال ما در مورد بازی با پرسپولیس، گفت:بازی برای هر دو تیم مهم است و هر دو تیم خسته هستند سه امتیاز این بازی هم برای ما و هم برای پرسپولیس مهم است.

از این رو بازی حساس و مهمی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. آنها برایکسب 3 امتیاز می آیند و با توجه به نتایجشان در لیگ قهرمانان روحیه خوبی گرفتند و ما هم این را خوب می دانیم.ولی ما هم در خانه به هیچ تیمی باج نمی دهیم و به اندازه کافی برای شکست آنها برنامه  و انگیزه داریم .

انتهای پیام/
برچسب ها: کیانی ، پرسپولیس ، باج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار