مکوندی: برای بازی با استقلال آماده نیستیم/ما با 10 میلیارد تومان کمترین بودجه را داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ما به دلیل مشکلات مالی تمرینات را از دست دادیم و نتوانستم آنطور که شایسته است خود را برای بازی فردا آماده کنیم.

مکوندی: ما با 10 میلیارد تومان کمترین بودجه را داریمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مکوندی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم استقال بیان کرد: ما در شرایطی قرار داریم که تمام بازی‌ها برای ما سخت است و به امتیاز همه آنها نیاز داریم. ما در انتهای جدول هستیم و هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم بازی‌ها حساس‌تر می‌شود. ما تلاش می‌کنیم با امتیازاتی که از بازی‌های باقی‌مانده کسب می‌کنیم از سقوط فاصله بگیریم و در مسیر ما تیم‌های بالا جدولی قرار دارند که در پی کسب سهمیه آسیایی هستند که این کار را برای ما بسیار سخت‌تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما طبق برنامه با شرایطی که به وجود می‌آید برنامه ریزی کرده‌ایم و امیدواریم که زمان بازی‌های لیگ برتر به دلایل مختلف تغییر نکند زیرا این تغیرات به ضرر تیم‌هایی است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند و کار مربیان را برای آماده نگهداشتن بازیکنان سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص وشعیت مالی تیمشان اظهار داشت: ما متأسفانه مشکل مالی داریم. چند روز از تمرینات را به همین دلیل از دست دادیم. پس از بازی با تراکتور سازی نتوانستیم موفق باشیم و فرصت نداشتیم که خود را آماده کنیم تا مقابل استقلال نتیجه بگیریم و زمان را از دست دادیم. امیدوارم این مشکلات هرچه سریع‌تر حل شود زیرا بیشتر مشکلات این روزهای فوتبال ایران همین مشکلات مالی است. بهتر است سازمان لیگ و فدراسیون در این زمینه ورود کنند به تیم‌هایی که بضاعت ندارند راهکاری را معرفی کنند.

مکوندی افزود: بدهی‌های ما روز به روز افزوده می‌شود و این مشکلات زمانی بیشتر خود نمایی کرد که به لیگ برتر صعود کردیم زیرا باید از زیر نظر وزارت نفت خارج می‌شدیم و اگر از همین امروز به کار شروع کنیم از دیگر تیم‌ها عقب می‌مانیم زیرا خیلی از تیم‌ها مشکلات ما را ندارند. ما بین تیم‌های لیگ برتری با 10 میلیارد کمترین بودجه را داریم. مطالبات زیادی داریم که هنوز پرداخت نکرده‌ایم و همه دنبال راهکار قانونی هستند تا از طریق وزارت نفت به بودجه بیشتری دست پیدا کنیم. من به دلیل اینکه در جلسات حضور نداشتم نمی‌توانم در خصوص منابع مالی تیم‌هایی مثل نفت تهران اظهار نظر کنم اما امیدوارم وزارت نفت نظری هم به ما بکند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار