تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی تبریز با حضور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛تونی اولیویرا در خصوص بازی پرسپولیس گفت : مقابل تیمی بازی داریم که تاریخچه زیادی دارد و از تیم های ریشه دار ایران هست و همه بازیکنان دوستدارند در رقابت با این تیم حضور داشته باشند . پرسپولیس هم حریفی است که اعتماد به نفس خوبی دارد و این را در بازی های آسیایی نشان داده است ، ماهم سعی می کنیم بازی خود را انجام دهیم تا برنده از زمین مسابقه خارج شویم ، چراکه همه تلاش خود را می کنیم تا این مانع سنگین را نیز از پیش رو برداریم . 

وی در خصوص شرایط تیم گفت : برای فردا 15 نفر بازیکن داریم ، من مانده ام که لیست 18 نفره ام را چگونه تکمیل کنم ولی این مانع کار ما نمی شود ، چراکه اعتقاد دارم تراکتور با هوادارانش می تواند با یازده نفر نیز مقابل تیم های مختلف بازی کند و نتیجه مطلوب را کسب نماید .

سرمربی تیم تراکتورسازی در ادامه افزود : وقتی در مقابل تیم متمولی چون الاهلی امارات برنامه داشتیم و برنده از زمین مسابقه خارج شدیم پس می توانیم فردا هم مقابل تیمی که خیلی بیشتر بازی هایش را دیده ایم و شناخت بهتری از بازیکنانش داریم بازی بسیار بهتری ارایه کنیم . 

وی در خصوص حضور هواداران در بازی فردا گفت : فردا یک روز کاری و غیر تعطیل است ، درست در بازی قبلی ما 35 هزار نفر آمد ولی مطمئنم اگر بیشتر از این تعداد یا کم تر از این تعداد در استادیوم باشند قدرت هواداران همیشه در کنار ما هستند . چه یک نفر باشند و چه هزار نفر دل هایشان پشت تیم تراکتورسازی است . ولی انتظار دارم دوباره سکوهای یادگار امام را پر ببینم .


انتهای پیام/ 
برچسب ها: تونی ، تراکتور ، فوتبال ، نشست ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار