براساس نتیجه پژوهشی در فرانسه؛

80 درصد فرانسوی‌ها در دوران کودکی و نوجوانی به نوعی قربانی تجاوز جنسی بوده‌اند

براساس نتیجه پژوهشی در فرانسه، 80 درصد فرانسوی ها در دوران کودکی و نوجوانی به نوعی قربانی تجاوز جنسی بوده اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران براساس نتیجه پژوهشی در فرانسه، 80 درصد فرانسوی ها در دوران کودکی و نوجوانی به نوعی قربانی تجاوز جنسی بوده اند.

در این پژوهش که با مشارکت صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف) و جمعیت موسوم به خاطرات آسیب دیدگان و قربانیان تجاوز جنسی در فرانسه انجام شد 1200 نفر در سنین15 سال تا 72 سال، به 180 سئوال طراحی شده پاسخ دادند. 95 درصد شرکت کنندگان از زنان و 5 درصد از مردان بوده اند.

لورا سالمونا ناظر بر این پژوهش می گوید:« تعداد افرادی که بر اساس این پژوهش در سنین کودکی ونوجوانی قربانی جنسی بوده اند 81 درصد بوده است. 68 درصد در زیر سن 15 سال، 51 درصد زیر سن یازده سال و 21 درصد زیر سن شش سال قربانی تجاوزهای جنسی بوده اند.

بر اساس این پژوهش سالانه 260 هزار نفر در فرانسه یا قربانی تجاوز جنسی هستند یا در معرض خطراتی چون تلاش برای تجاوز قرار می‌گیرند هر چند آمارهای رسمی این رقم را 106 هزار نفر اعلام می کند اما 80 درصد تجاوزجنسی در سنین کودکی و نوجوانی است. 

لورا سالمونا می گوید:«77 درصد از تجاوزها از طرف خویشاوندان صورت می‌گیرد و حتی مواردی مشاهده می‌شود که مردان بالای 50 سال به کودکان 3 تا 10 سال تجاوز کرده‌اند.» 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار