مدیر کل دفتر تالیف کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه نظری از تولید نرم افزارهای آموزشی برای تعدادی از کتاب‌های دوره ابتدایی خبر داد.

محمود امانی طهرانی مدیر کل دفتر تالیف کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه نظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به تولید تعداد زیادی نرم افزارهای آموزشی اظهار کرد: در کنار کتاب‌های درسی دوره ابتدایی سال آینده تعداد زیادی از نرم‌افزارهای آموزشی ارائه خواهیم کرد.

وی در خصوص ایجاد کتابخانه الکترونیکی،‌افزود: کتابخانه الکترونیکی واژه‌ای است که از ان می‌توان برداشت‌های مستقلی داشت اما ما این نرم افزارها را تحت عنوان مواد پشتیبان آموزشی نامگذاری می‌کنیم.

امانی طهرانی با بیان اینکه بسیاری از فیلم‌های آموزشی هم اکنون روی سایت رشد قابل دسترسی است، گفت: برای تعدادی از کتاب‌های دوره ابتدایی همچون مطالعات اجتماعی، علوم تجربی وریاضی نرم افزار آموزشی داریم.

مدیر کل دفتر تالیف کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه نظری در پایان تصریح کرد : با توجه به اینکه اولین پایه تحولی دبیرستان در سال 95 خواهد بود با اجرای دوره تحولی در دبیرستان پشتیبانی نرم افزاری این دوره را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.