روابط عمومی ها پیشگام درفرصت سازی در بخش کشاورزی

مهندس شاهرخ رمضان نژاد در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی های سازمان ها،شرکت ها و موسسات وابسته وزارت جهاد کشاورزی، برخورداری از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و نیروی انسانی کارآمد را برای نقش آفرینی سازنده روابط عمومی ها ضروری عنوان کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی،رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط عمومی ها باید با نگاهی نو و اتخاذ روش های جدید در تعامل با اصحاب رسانه در زمینه بهره گیری از ظرفیت های رسانه ها برای عمومی کردن کشاورزی اقدام کنند.

مهندس شاهرخ رمضان نژاد در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی های سازمان ها،شرکت ها و موسسات وابسته وزارت جهاد کشاورزی، برخورداری از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و نیروی انسانی کارآمد را برای نقش آفرینی سازنده روابط عمومی ها ضروری عنوان کرد و افزود: ارتقای آموزش های تخصصی همکاران از اولویت های مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی است.     

مهندس رمضان نژاد در ادامه با قدردانی از همراهی و مشارکت مدیران در اجرای سیاست های مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم استمرار و افزایش همگرایی و هم افزایی روابط عمومی های سازمان های تابعه تاکید و تصریح کرد:این همگرایی ها باید بتواند تصویر یک سازمان اطلاع رسانی منسجم و یکپارچه را به نمایش بگذارد. 
  
وی خاطرنشانکرد: روابط عمومی ها باید با آگاهی از مسایل و راهکارهای برون رفت از مشکلات بخش کشاورزی پیشگام فرصت سازی در بخش کشاورزی باشند.

در این نشست مدیران روابط عمومی های سازمان ها،شرکت ها و موسسات وابسته وزارت جهاد کشاورزی در سخنانی با تاکید بر لزوم توجه به ساختار تشکیلاتی، نیروی انسانی و بودجه روابط عمومی ها آمادگی خود را برای افزایش همگرایی و هم افزایی در راستای توسعه ارتباطات و اطلاع رسانی بخش کشاورزی اعلام کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار