مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص بیانه دپارتمان تیم ملی بر علیه‌اش گفت: دپارتمان تیم ملی رسمیت ندارد که بیانیه هم صادر کرده است.

بیانه دپارتمان تیم ملی رسمیت ندارد/ما پول آژانس هواپیمایی را به موقع پرداخت کردیمعباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر دپارتمان تیم ملی رسمیت داشت بیانیه را در سایت فدراسیون منتشر می کرد اما خودسرانه بیانه صادر کرد. بر این اساس بیانه دپارتمان تیم ملی رسمیت ندارد. 

ترابیان در ادامه عنوان  کرد: به هر حال دپارتمان تیم ملی معلوم نیست به  چه صورت تشکیل شده است بیانه این کمیته فردی و منحصر به فرد است.

ترابیان درباره ناراحتی کی روش از گفته‌های وی تصریح کرد: من حرف نادرستی نزدم فقط بیان کردم که فدراسیون فوتبال با اینکه تحت فشار مالی قرار داشته اما مبلغ قرارداد و پاداش کی روش را پرداخت کرده است. 

ترابیان عنوان کرد: اگر بیانه در سایت فدراسیون منتشر می‌شد، آن وقت این بیانه رسمی بود و من هم پاسخ می‌دادم. 

وی درباره اختلافش با کی روش عنوان کرد: من اختلافی با کی روش ندارم. کی روش برای فدراسیون فوتبال کار می‌کند و ما با یکدیگر همکاری نمی‌کنیم که اختلافی هم داشته باشیم. 

مسئول کمیته بازاریابی در مورد بدهی 2 میلیاردی فدراسیون فوتبال به آژانس هواپیمایی گفت: ما طبق قرارداد تا الان به آژانس هواپیمایی پول دادیم و مشکلی نداریم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: پرداخت‌ها در فدراسیون فوتبال دیر یا زود می‌شود اما در نهایت پرداخت می‌شود مشکل اساسی تا الان پیش نیامده است. موضوع مطرح شده ساخته و پرداخته یکسری از رسانه ها است که قصد دارند جو نامناسبی برای فدراسیون فوتبال اشاعه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار