ریکاردو از به‌روزرسانی‌های ردبول راضی است

دنیل ریکاردو راننده استرالیایی تیم ‫ردبول‬ باور دارد قطعاتی که این تیم در تست آخر بارسلونا با خود آورده است، تماماً نقاط ضعف اتومبیل را می‌پوشاند.

ریکاردو از به‌روزرسانی‌های ردبول راضی استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ردبول اتومبیل فصل ۲۰۱۵ خود را دیر آماده کرد و در نتیجه ‪RB11‬ در اولین تست از اتومبیل‌های دیگر کندتر ظاهر شد. این تیم سعی کرد در طول تست‌ها روند طراحی اتومبیل را کامل‌تر کند و به گفته ریکاردو آپ‌دیت‌های جدید کاملاً مناسب اتومبیل هستند.

ریکاردو گفت: من باور دارم اتومبیل پتانسیل زیادی دارد. چیزهایی به اتومبیل اضافه کردیم و یک قدم درست و رو به جلو برداشتیم.
وی افزود:باور دارم ما کاری می‌کنیم که نقاط ضعف اتومبیل فصل گذشته دیگر وجود نداشته باشد و این چیز بسیار خوبی است.

ریکادو اشاره کرد:سال گذشته کمی زمان برد که بتوانیم آن مشکلات را حل کنیم اما به نظر می‌رسد در این مورد توانستیم قدمی رو به جلو برداریم. انتظار دارم در ملبورن چند قطعه تازه دیگر هم در اتومبیل داشته باشیم.

وی در آخر خاطر نشان کرد:به نظر می‌رسد همه چیز به تیم جسارت می‌دهد. باور دارم هنوز با سوخت کم نتوانستیم پتاسیل واقعی اتومبیل را کشف کنیم.
با سوخت زیاد نسبت به جایی که باید باشیم کمی بیشتر از فصل گذشته خوشحال هستیم.
در ملبورن می‌بینیم که همه با سوخت یکسان در چه وضعیتی قرار دارند اما فعلاً با سوخت زیاد به نظر می‌رسد عملکردی بیشتر و بهتر داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار