معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اثر انفجار در منطقه مهران 5 دانش آموز ایلامی مجروح شده که به سرعت به مراکز درمانی جهت درمان منتقل شده اند.

مجروحیت 5 دانش آموز ایلامی بر اثر انفجار مین/ انتقال دانش آموزان به مجهزترین مراکز درمانی
رسول پاپایی معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مجروحیت 5 دانش آموز ایلامی براثر مواد منفجره اظهار کرد: این حادثه عصر دیروز حدود ساعت 16:30 که دانش آموزان در حین بازی به روی مین رفته اند و متاسفانه این حادثه اتفاق افتاد.

 
وی افزود: بر اثر این انفجار 5 دانش آموز مجروح شده اند که 3 نفراز آنها  بلافاصله به مراکز درمانی اهواز ، 1 نفر به تهران و 1 نفر  دیگر نیز به دلیل قطع یک پا به ایلام منتقل شده اند.  

 پاپایی ادامه داد: مسئولین و مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام پس از وقوع این حادثه به مراکز درمانی مراجعه کرده و از این دانش آموزان عیادت کردند و آموزش و پرورش نیز با همکاری سایر ارگان های استان تلاش کرده این دانش آموزان را به مراکز درمانی مجهزی منتقل کند. 
 
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد:منطقه کنجانکم مهران دارای یک مدرسه عشایری ابتدایی با 6 دانش آموز بوده و این مدرسه در شیفت صبح دایر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، رسانه ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
انشأالله با کمک خدای مهربان، حال این کودکان مجروح رو به بهبودی و سلامتی کامل بره. و خواهشا همه خوبان برای کمک به این بچه ها دست به دعا شوند، و هر گونه توانایی برای کمک به حالشان دارند، کوتاهی نکنند. و در ضمن لعنت بر صدام جنایت کاری که تخم کینه و دشمنی را کاشت، و عجل مهلتی برای توبه برایش نگذاشت و دنیا را با زشتی کارهایش ترک کرد و درب جهنم را به روی خودش باز گذاشت، و لعنت بر منافقان، بعثی ها، و هدایت گران این جنایت کارها، که کشور های بدی بودند. و متأسفانه هنوز بعضی از این کشورها با حمایت تروریست ها به روند ظلمشان ادامه می دهند. الهی خدای یکتای آگاه و دانا، همه گمراه ها را به راه راست هدایت بگرداند، آمین یا رب العالمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
این دانش آموزان محروم عشایری ایلام هستند .همیشه ایلام مورد ظلم قرار گرفته وهیچ توجهی به نیاز های این استان محروم نمی شود این استان 8 سال باتمام جان از این خاک در دوران دفاع مقدس دفاع کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
پس ربات های مین یابی که ساخته بودیم به چه دردی خوردند?
آخرین اخبار