به منظور معرفی رویكردهای آموزشی، هنری و فعالیت های انجمن سینمای جوانان ایران در بین خانواده های شهرستان گناباد، انجمن سینمای جوانان دفتر گناباد با اداره آموزش و پرورش این شهر همكاری می كند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، طی جلسه ای كه در روز 6 اسفند ماه در دفتر گناباد با حضور محمود برادران سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر گناباد، مهدوی رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد و جمعی از اساتید فیلم سازی این دفتر برگزار شد با طرح اهداف همكاری بین این دو نهاد در خصوص نحوه انجام این همكاری ها تصمیماتی اتخاذ شد.

در پایان این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد در خصوص همكاری در برگزاری جلسات نمایش فیلمهای كوتاه تولیدی انجمن با موضوعات محیط زیست، آیین های مذهبی، علمی و ... برای معلمان و سپس دانش آموزان، برگزاری جشنواره های فیلم و عكس دانش آموزی در شهرستان با بهره گیری از تجربیات انجمن، برگزاری دوره های آموزشی عكاسی و تصویربرداری جهت معلمان و دانش آموزان منتخب، حضور انجمن در جلسات اولیا و مربیان جهت معرفی فعالیت های دفتر و آشنایی اولیاء دانش آموزان با دوره های آموزشی انجمن و همكاری و حضور انجمن در مراسمات و برنامه های جمعی آموزش و پرورش جهت شناساندن بیشتر فعالیتهای دفتر اعلام آمادگی كرد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.